ZASTOJ U KINESKOJ INVAZIJI

Bankrotirao Brillianceov europski distributer HSO

12.11.2009 u 11:54

Bionic
Reading

Prva faza kineske automobilske invazije na Stari kontinent, čini se, doživjela je propast. Kineski proizvođač Brilliance svoje je limuzine BS5 i BS6 pokušao plasirati preko njemačkog distributera HSO koji je nakon godine dana suradnje neslavno bankrotirao

Dva su glavna razloga za HSO-ov bankrot. Neposredno nakon početka uvoza Brillianceov BS6 doživio je pravi fijasko na ADAC-ovim testiranjima u horor crash testu ne zasluživši nijednu zvjezdicu za pasivnu sigurnost. Nakon što su Kinezi značajno unaprijedili pasivne elemente sigurnosti i ojačali karoseriju, Brilliance se ponovno okušao na ADAC-ovim testovima s modelom BS4.

Na veliku žalost kineskog proizvođača, ADAC je u međuvremenu postrožio kriterije pa je umjesto tri BS4 ponovno propustio zaraditi ijednu zvjezdicu. Kinezi su se žalili na poštenost testova te isticali da ADAC nije regulatorno tijelo. Ipak, to nije spriječilo automobile poput nove Honde Jazz ili Škode Yeti da postignu maksimalni rezultat na postroženim testovima.

Drugi problem za Brilliance bila je visoka cijena. BS4 se u Njemačkoj nudio po cijeni od 16.000 eura te je, premda dimenzijama veći, konkurirao u segmentu s Volkswagen Golfom, Fordom Focusom i Škodom Octavijom.