sutra

KIC donosi večer eksperimentalne ambijentalne glazbe

21.12.2023 u 09:37

Bionic
Reading

U petak, 22. prosinca u 20 sati, projekt TeHÔM u suradnji sa zagrebačkim Kulturno informativnim centrom predstavlja AMBIENTALIKU

Ambientalika je večer posvećena ambijentalnoj glazbi i njenoj izvedbi uživo uz video pozadine koje prate glazbu. Ovakve večeri (eventi) zamišljeni su tako da publika sjedi i neometano sluša glazbu uronjena u ambijent kako bi doživljaj bio što potpuniji i intenzivniji.

Nastupaju :

Visions (Kanada) Cyclic Law Records

Visions je solo rad Kanađanina Frédérica Arboura u polju eksperimentalne ambijentalne analogne dron glazbe. Frédéric Arbour vlasnik je Cyclic Law, vrlo utjecajne i trenutno jedne od najboljih diskografskih kuća u polju ambijentalne, ritualne i industrijske glazbe. Glazbenik i vizionar, Frédéric Arbour otkrio je i predstavio veliki broj izvođača koji su zahvaljujući njegovoj diskografskoj kući postali poznati širom svijeta. Jedan je od glavnih aktera stila Dark Ambient. Frédéric također objavljuje i distribuira knjige o umjetnosti te razne publikacije odabranih nezavisnih izdavača. Pored Cyclic Law diskografske kuće ima još dvije podetikete, Cavsas koja je specijalizirana za metal glazbu, i Aesthetical koja se usmjerila na ritmičku i eksperimentalnu stranu elektronske glazbe. U Europi živi sedam godina. Nakon nekoliko godina provedenih u Berlinu, svoj dom je našao u malom pitoresknom mjestu na obroncima južne Francuske u okolici Toulousea.

VelgeNaturlig (Portugal) Winter-Light Records

VelgeNaturlig, pravim imenom Ivo São Bento, Portugalac je s trenutnim sjedištem u Grazu. Ovaj umjetnik zvuka (aureal composer) od ranog djetinjstva istražuje slušne zvučne krajolike kao i kozmički drone, analogno-organske, terensko-akusmatske, kanalizirane sideralne unije. U svojem radu bavi se istraživanjem zvuka kroz stvaranje različitih zvučnih okruženja i auralnih transformacija prostora - ugodnih, sveobuhvatnih i svijetlih, kao i onih zbijenih, teških, disonantnih i neočekivanih, a njegova se istraživanja kreću od golemih glazbenih prostora koji se neprestano razvijaju, preko višeslojno obrađenih zvukova, terenskih snimaka i elektroakustičkih elemenata, pa sve do jednostavnih i namjenski izrađenih zvučnih pejzaža koji nastaju korištenjem starih analognih strojeva.

Broj sjedećih mjesta ograničen je na 70, a svoju ulaznicu možete nabaviti ovdje.