DIGITALNA NAGRADA

SoMo Borac otkriva osam digitalnih trendova za 2015.

02.09.2014 u 17:54

Bionic
Reading

Digitalni svijet mijenja se iz dana u dan, no do velikog egzodusa s Facebooka još će proći vremena. Evo koje trendove možemo očekivati sljedeće godine kada govorimo o nastupu tvrtki i brendova na društvenim mrežama

1) Mobilno će dominirati
Svi već dobro znamo - posljednji predmet koji pogledamo prije spavanja i prvi koji primimo ujutro u ruke jest pametni telefon. Većinu društvenih mreža danas posjećujemo putem mobitela, a taj postotak će sljedeće godine samo rasti. Svi će biti mobile ready i prilagođavati se novom svijetu.

2) Nosive tehnologije otvorit će novu frontu
Već ove godine nosive su tehnologije dominirale CES-om – pametni satovi, naočale, narukvice i sve slično dolazi (i mi već znamo da TO želimo imati). Sve će naravno biti povezane s društvenim mrežama, korisnici će ih obožavati, a samim time i tvrtke.


3) Svi će snimati kratke videoformate (Instagram/Vine video)
I to ne zato što je publika tamo već zato što je iznimno zabavno. I traži dosta kreativnosti. Ako ste vidjeli nekoliko dobrih Vineova, onda znate da nije lako snimiti spektakularan video u šest sekunda. Ali jednom kada to učinite, publika će to znati cijeniti.

4) Brendovi postaju izdavači, content marketing sve je jači
Content marketing, ex buzzword, a danas termin kojim svi barataju, uvukao se među tvrtke koje su postale i postat će – izdavači. Web-magazini, blogovi i sav sličan sadržaj koji stvaraju postat će dio naše svakodnevice i odlična tema za komunikaciju s potencijalnim kupcima, klijentima i fanovima na društvenim mrežama.

5) LinkedIn postaje još važniji
Službene stranice proizvoda ili brendova na LinkedInu već su ove godine narasle, kaže Forbes s 24 na 57 posto. I taj trend će se nastaviti. Samim time porast će i komunikacija s korisnicima na ovoj društvenoj mreži, no sigurno neće biti dominantna.

6) Facebook ostaje najvažniji
Premda je internet pun izvještaja o mladima koji odlaze s Facebooka, tvrtke i brendovi neće ga tako brzo zaboraviti. No, s konstantnim mijenjanjem algoritama i prisiljavanjem na trošenje sve većih oglasnih budžeta Facebook sam lagano pili granu na kojoj sjedi.

7) Poruke, poruke, poruke
Takozvani instant messaging (WhatsApp, Snapchat, Facebook Messenger...) postat će još veći, jači i važniji sljedeće godine. Klinci koji odlaze s Facebooka počinju koristiti IM aplikacije koje su zamijenile mail – samo se na WhatsAppu pošalje 50 milijarda poruka dnevno! Aplikacije ovog tipa evoluirat će i širiti raspon opcija kako bi proširile i mogućnosti zarade.

8) CDO će postati nova vrlo važna osoba
CDO ili chief digital officer osoba je u tvrtki zadužena za sve digitalno - nastup na društvenim mrežama, oglasne kampanje na internetu, proizvodnju vlastitog sadržaja na blogu ili kakvom web, odnosno iPad magazinu, izradu mobilne aplikacije... A kako su danas društvene mreže ključne, većinu vremena vjerojatno će se baviti upravo njima. Zanimanje sadašnjosti i budućnosti.

Digitalna nagrada SoMo Borac prepoznaje najbolje na društvenim mrežama i mobilnom svijetu u osam kategorija. Najbolja mobilna aplikacija, Facebook stranica i contentmarketinški projekt samo su neke od njih.

Prijaviti se mogu tvrtke, agencije i freelanceri, a prijave su besplatne i traju do 5. rujna

Više:SoMo Borac