Hrvatska udruga digitalnih izdavača

HUDI objavio dvije nove studije o budućnosti digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj

17.11.2023 u 14:00

Bionic
Reading

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) izradila je dvije studije - Digitalna pretplata i Digitalna revolucija - koje daju ključne uvide u budućnost digitalnog oglašavanja, izdavaštva i medijskog prostora, prema mišljenjima stručnjaka iz izdavačke industrije. Studije se, među ostalim, primarno bave digitalnom pretplatom, oglašavanjem, novim tehnologijama i digitalnim sadržajem

Rezultati istraživanja, u kojem je sudjelovao i tportal, predstavljeni su u sklopu konferencije SoMo Borac na kojoj se analiziraju najvažniji trendovi i anticipira digitalna budućnost.

Digitalna transformacija stalno mijenja način na koji pristupamo informacijama, konzumiramo sadržaj i komuniciramo s brendovima. U ovom kontekstu, digitalne pretplate, pametno oglašavanje, nove tehnologije te digitalni sadržaj i formati su među ključnim temama koje oblikuju budućnost digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj.

Studije su rezultat dubinskih intervjua s vodećim stručnjacima u području digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj, a cilj je shvatiti kako će se razvijati trendovi digitalnog izdavaštva, kao i kako će globalni trendovi utjecati na hrvatsko tržište.

Istovremeno su digitalne pretplate značajno porasle kao izvor financiranja za mnoge digitalne medijske platforme. Sadržaj visoke kvalitete i poticanje angažmana čitatelja zadani su ciljevi digitalnih pretplata, koje također imaju potencijal za donošenje stalnih prihoda izdavačima.

Evolucija digitalnih pretplata u Hrvatskoj je također ispitana u ovim izvješćima, zajedno s glavnim izazovima i mogućnostima, s ključnim pitanjem: Je li digitalna pretplata uspješan poslovni model.

Obje studije možete pogledati na poveznici.