Poslovni vodič TROJEZIČNI RJEČNIK

Vrsnica - hrvatski naziv bluechip dionice

'Trojezični rječnik bankarstva i financija', autora Mate Koračića, prvi je trojezični hrvatsko-englesko-njemački rječnik takve vrste u Hrvatskoj, jedinstven i po tome što sadrži neke po prvi puta prevedene pojmove koji su se dosad koristili isključivo u engleskom obliku, istaknuto je na današnjem predstavljanju tog rječnika u Zagrebu

Hoćemo li i dalje koristiti englesku kovanicu bluechip dionica ili ćemo elitne primjerke na burzama zvati vrsnicama? Upravo tim je primjerom Mate Koračić, autor trojezičnog rječnika bankarstva i financija, nastojao objasniti dileme koje su ga mučile i motive zbog kojih je ustrajao završiti svoj autorski projekt.

'Ovo je jedinstveni rječnik ove vrste u Hrvatskoj, korisno i vrijedno djelo čije objavljivanje treba pozdraviti, posebno u vrijeme hrvatskog pridruživanja europskim integracijama kada raste potreba za točnom i pouzdanom komunikacijom s inozemnim poslovnim partnerima, i to u jezicima u kojima se odvija najveći dio poslovanja naših kompanija', kazao je recenzent Uroš Dujšin.

Rječnik sadrži 65.000 natuknica, a sastoji se od četiri dijela - hrvatsko-englesko-njemačkog, englesko-njemačko-hrvatskog, njemačko-englesko-hrvatskog rječnika, koje čine natuknice iz bankarskog, financijskog i burzovnog poslovanja s pridruženim ekvivalentima drugih dvaju jezika, te posebnog dodatka sa 1.800 natuknica i definicija, 500 antonima, 300 kratica i 500 strukovnih engleskih idioma poslovnog žargona.

U poslovnom okruženju, poznavanje jezika nije dodatna vrijednost već temeljni postulat a, s obzirom na skori pristup Hrvatske Europskoj uniji, trojezični rječnik predstavlja vrijedno pomagalo za sve sudionike svijeta financija, bankarstva, gospodarstva i trgovine, istaknuto je na predstavljanju.

Rječnici su dragocjen poslovni i komunikacijski alat koji širi vidike i ruši barijere među ljudima i podsjeća nas da su svi ljudi na svijetu jednaki, kazao je Markus Ferstl, predsjednik uprave Hypo Alpe-Adria-Banke koja je zlatni pokrovitelj tog izdanja.

Rječnik je objavljen pod sloganom 'Znanjem i obrazovanjem za boljitak Lijepe Naše na putu u Europu', a izdavač je PlanetLingua.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još