IZLET U UGOSTITELJSTVO

Zašto zagrebačka Gradska kavana nosi naziv Johann Franck?

22.05.2015 u 07:06

  • +11

Johann Franck u prostoru Gradske kavane

Izvor: Promo fotografije / Autor: Franck

Bionic
Reading

Naš najveći proizvođač kave Franck prošle godine ušao je u zakup prostora zagrebačke Gradske kavane. Dotad je jedini njezin zakupac bio AutoZubak. Franck je odlučio kavanu iskoristi kao svojevrsnu platformu za promidžbu svog brenda zbog čega je u potpunosti i preuređena

Sredinom ovog mjeseca, Gradska kavana ponovno je otvorena, ali sada pod imenom Johann Franck, kako se zvao njemački trgovac i poduzetnik, vlasnik obiteljske firme čija je podružnica Franck u Zagrebu otvorena 1892. godine.

Koliko su novca uložili u čitav projekt, u Francku zasad ne žele otkrivati. Ističu kako je nositelj njihova novoosnovana tvrtka Johann Franck d. o. o. koja ima ugovore o suradnji u ugostiteljskom i programskom dijelu posla, jer matica nema potrebe izlaziti izvan okvira svog osnovnog poslovanja.

'Za nas u Francku riječ je o dobro postavljenoj priči o našem brendu i povijesti kompanije koju smo željeli dosljedno predstaviti kroz suptilne vizualne elemente i poseban ugođaj u prostoru, našu ponudu i visoku razinu usluge. Dakle, riječ je o našem flagship objektu', objasnila je Ivana Tavra, direktorica Korporativnih komunikacija Francka.

Nadaju se kako će novi koncept i programski sadržaj vratiti Gradskoj kavani status okosnice društvenog života grada kao 30-ih godina prošlog stoljeća kada je bila popularno okupljalište političara i umjetnika.

U Francku ne planiraju slične projekte pokrenuti u drugim hrvatskim gradovima.

'Johann Franck d. o. o. tvrtka je dedicirano osnovana za upravljanje Gradskom kavanom. Nismo željeli ići izvan okvira našeg osnovnog poslovanja pa smo se povezali s ljudima poput Tome Ricova koji imaju veliko iskustvo i znanje, svatko u svojoj branši te im dali mandat za potpuno upravljanje ugostiteljstvom', rekla je Tavra.

Inače, Franck posljednjih godina stabilno posluje. Lani je završio s 805 milijuna kuna prihoda (+0,9 posto) i 22,7 milijun kuna dobiti (+13,1 posto).