Gospodarstvo FUTUR AD 24-25. OŽUJKA

Najbolje iz svijeta interaktivnog marketinga

  • Autor: tportal.hr
  • 11.3.2010 16:58:58
  • 11.3.2010 16:10:07

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj Futur AD, koja će se održati 24. i 25. ožujka u zagrebačkom Hypo centru, ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu

Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010. tema je predavanja kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O Novim komunikacijskim mogućnostima govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-ja, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge.

Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), Volva (Lukas Dohle) te WTFjeansa (Sandra Rastovec). O Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu govorit će Petr Pištělák, a viziju budućnosti online medija prezentirat će Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu A gdje smo mi?, gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja održat će James Matthewson, poznati trener i voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge.

Na Akademiji će sudionike uputiti u to kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 21.02.2017.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,364556 5,380698 5,396840
CAD 124 1 5,334097 5,350147 5,366197
CZK 203 1 0,274864 0,275691 0,276518
DKK 208 1 0,998501 1,001506 1,004511
HUF 348 100 2,409383 2,416633 2,423883
JPY 392 100 6,175622 6,194205 6,212788
NOK 578 1 0,837776 0,840297 0,842818
SEK 752 1 0,783997 0,786356 0,788715
CHF 756 1 6,972159 6,993138 7,014117
GBP 826 1 8,715198 8,741422 8,767646
USD 840 1 6,987913 7,008940 7,029967
EUR 978 1 7,421862 7,444195 7,466528
PLN 985 1 1,716752 1,721918 1,727084
=