Gospodarstvo FUTUR AD 24-25. OŽUJKA

Najbolje iz svijeta interaktivnog marketinga

  • Autor: tportal.hr
  • 11.3.2010 16:58:58
  • 11.3.2010 16:10:07

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj Futur AD, koja će se održati 24. i 25. ožujka u zagrebačkom Hypo centru, ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu

Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010. tema je predavanja kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O Novim komunikacijskim mogućnostima govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-ja, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge.

Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), Volva (Lukas Dohle) te WTFjeansa (Sandra Rastovec). O Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu govorit će Petr Pištělák, a viziju budućnosti online medija prezentirat će Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu A gdje smo mi?, gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja održat će James Matthewson, poznati trener i voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge.

Na Akademiji će sudionike uputiti u to kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 19.01.2017.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,304345 5,320306 5,336267
CAD 124 1 5,368458 5,384612 5,400766
CZK 203 1 0,277873 0,278709 0,279545
DKK 208 1 1,009560 1,012598 1,015636
HUF 348 100 2,437151 2,444484 2,451817
JPY 392 100 6,195261 6,213903 6,232545
NOK 578 1 0,830403 0,832902 0,835401
SEK 752 1 0,788051 0,790422 0,792793
CHF 756 1 7,006608 7,027691 7,048774
GBP 826 1 8,646675 8,672693 8,698711
USD 840 1 7,024311 7,045447 7,066583
EUR 978 1 7,506179 7,528765 7,551351
PLN 985 1 1,716287 1,721451 1,726615
=