Gospodarstvo FUTUR AD 24-25. OŽUJKA

Najbolje iz svijeta interaktivnog marketinga

  • Autor: tportal.hr
  • 11.3.2010 16:58:58
  • 11.3.2010 16:10:07

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj Futur AD, koja će se održati 24. i 25. ožujka u zagrebačkom Hypo centru, ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu

Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010. tema je predavanja kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O Novim komunikacijskim mogućnostima govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-ja, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge.

Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), Volva (Lukas Dohle) te WTFjeansa (Sandra Rastovec). O Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu govorit će Petr Pištělák, a viziju budućnosti online medija prezentirat će Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu A gdje smo mi?, gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja održat će James Matthewson, poznati trener i voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge.

Na Akademiji će sudionike uputiti u to kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 03.12.2016.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,239415 5,255181 5,270947
CAD 124 1 5,308983 5,324958 5,340933
CZK 203 1 0,277985 0,278821 0,279657
DKK 208 1 1,010416 1,013456 1,016496
HUF 348 100 2,393107 2,400308 2,407509
JPY 392 100 6,202648 6,221312 6,239976
NOK 578 1 0,838173 0,840695 0,843217
SEK 752 1 0,766234 0,768540 0,770846
CHF 756 1 6,982157 7,003166 7,024175
GBP 826 1 8,908496 8,935302 8,962108
USD 840 1 7,062185 7,083435 7,104685
EUR 978 1 7,516989 7,539608 7,562227
PLN 985 1 1,673603 1,678639 1,683675
=