NEDOSTAJE NAM MARKETING

Britancima je hrvatsko drvo 'best buy'

27.03.2011 u 14:01

Bionic
Reading

Hrvatske drvoprerađivačke tvrtke ugovorile su višemilijunske poslove na međunarodnom sajmu graditeljstva The national homebuilding and renovating show, koji se od 24. do 27. ožujka održao u Birminghamu u Velikoj Britaniji, izvijestili su danas iz Hrvatske gospodarske komore (HGK)

U organizaciji HGK-a na sajmu u Birminghamu se predstavilo sedam hrvatskih drvoprerađivačkih tvrtki iz područja proizvodnje parketa, prozora, vrata i drvenih kuća.

Tvrtka Soldus ugovorila je distribuciju i prodaju svoje stolarije, dok su Azelija-Kupa i PPS Galeković novim milijunskim poslovima proširili svoje poslovanje. Azelija je u posljednja tri mjeseca izvezla 20 drvenih vrtnih kuća od 16 do 27 kvadrata, a novi ugovori s Englezima vrijede oko sedam milijuna eura, navode u HGK-u.

Distributer hrvatskih drvnih proizvoda David Whitewood tom je prigodom kazao da su hrvatski proizvodi 'best buy', ali i da se mora uložiti u marketing i promociju. 'Unatoč krizi lani je u Britaniji sagrađeno 150.000 kuća, a trend obnove kuća i stanova koji je u punom jeku idealna je prilika za drvoprerađivače iz Hrvatske', tvrdi Whitewood te ističe da je dodana vrijednost našim proizvodima to što su nastali iz šuma koje nose certifikat FSC.

Rajko Ružička, pomoćnik direktora Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK-a, istaknuo je velik potencijal ovog tržišta koji može promijeniti dosadašnji mali izvoz.

'Imamo proizvode koji su konkurentni, cijenom, kvalitetom i, što je iznimno, važno i rokovima isporuke. Ono što nam nedostaje jest promocija i upravo zato Hrvatska gospodarska komora organizira nastup hrvatskih tvrtki na ovom sajmu te ih trenira kako izvoziti na pojedina svjetska tržišta', kaže Ružička.

U proboju na ovo iznimno važno i veliko tržište okušali su se i Bilokalnik drvo d.o.o., Lokve d.o.o., Drvoproizvod d.d. i Domet d.o.o., navodi Služba za odnose s javnošću iz HGK-a.