NA STRUJU

Citroën ažurirao verziju My Ami Pop: Svjež, dinamičan izgled gradskog mališana s više karaktera

07.11.2023 u 10:25

Bionic
Reading

S novim prednjim dijelom My Ami Pop je upečatljiv i prepoznatljiv, čak i sa 100 metara udaljenosti. Sa svojim stražnjim spojlerom, već se može pohvaliti prepoznatljivom sportskom siluetom

Citroën je danas objavio kako je ažurirao verziju My Ami Pop električnog gradskog mališana s novim dizajnom koji naglašava njegov 'razigran, mladenački i sportski karakter'. My Ami Pop jedna je od brojnih osobnosti koje nudi Ami, koja je od lansiranja osvojila više od 43.000 kupaca, a 80 posto njih odlučilo se za prilagođenu verziju.

'S ovim novim prednjim dijelom željeli smo New My Ami Pop učiniti upečatljivim i prepoznatljivim svima, čak i sa 100 metara udaljenosti. Sa svojim stražnjim spojlerom, My Ami Pop već se može pohvaliti prepoznatljivom sportskom siluetom. Uvođenjem novih boja i grafika, ovi stilski atributi ojačali su Amijev energični karakter, istovremeno odražavajući brzu i dinamičnu vožnju u kojoj kupci uživaju u električnom načinu rada', rekao je Antoine Gaillot-Drevon, dizajner eksterijera.

Novi vanjski vizualni identitet

My Ami Pop zadržava sve specifične značajke vanjskog stila koje su doprinijele njegovom uspjehu: 4 obloge kotača, 1 crna grafička traka ispod vjetrobranskog stakla, 1 pojačanje prednjeg i stražnjeg branika, 1 stražnji spojler, 2 naljepnice na četvrtini ploče, 2 naljepnice na pragovima.

U svojoj novoj boji, My Ami Pop prolazi kroz promjenu boje, s uvođenjem infracrvene boje kao prevladavajuće nijanse. Uistinu, naljepnice na pragovima vrata i prozorima promijenile su se iz narančaste u infracrvenu crvenu, pravu prepoznatljivu boju Citroënove ponude.

Citroën My Ami Izvor: Promo fotografije / Autor: Citroën UK

Novi izgled prednjeg kraja

Novi My Ami Pop ističe se svojom lakše prepoznatljivom vanjštinom. Novi okviri prednjih svjetala nadopunjuju crnu ševronsku traku ispod vjetrobrana i crno pojačanje odbojnika, oboje karakteristično za verziju Pop. Ovaj vrlo grafički, strukturirani novi prednji dio daje mu prepoznatljiv i uvjerljiv izgled.

Više grafike i kontrasta za naljepnicu na vratima

My Ami Pop ima novu grafiku koja mu daje svježiji, prepoznatljiviji izgled.

Naljepnica na vratima, glavna značajka ove verzije, dobila je dodatni karakter i dojam. Dekoracija ploče zadržava broj 2 koji se već nalazio na My Ami Popu, znak jedinstvenog pristupa mobilnosti Amija. '2 je omiljeni broj Citroën Amija: 2 putnika, 2 identična vrata, 2 identična prednja i stražnja odbojnika, 2 identična krila...', nastavio je Antoine Gaillot-Drevon.

Veličina broja 2 smanjena je kako bi se napravio prostor za stilizirani krug i trokut, dva vrlo jednostavna i grafička oblika, inspirirana digitalnim svijetom gejmera.

Ovaj broj sada je žut za dodatni sjaj. Ova živahnija žuta nijansa, predstavljena u ovoj novoj varijanti, također budi znatiželju i skreće pozornost na broj 2. Kukica za torbu je sada žuta, spajajući vanjštinu s unutrašnjošću. Dodaje vizualnu dinamiku interijeru, kojim dominira narančasta prilagođena tri pretinca, dvije trake za otvaranje i šavovi na podnim prostirkama.

Konačno, dašak kontrasta daje bijela boja na dijelu broja 2 i ukrasima kotača. Dodaje lakoću i svježinu novom My Ami Popu.

Za one s okom za detalje, pruge na donjem dijelu ploče podsjetit će ih na Citroën 'chevrone', ponavljajući suptilne motive na crnoj traci prednje ploče.

Nova animacija na četvrtini ploče

Na četvrtini panela tri linije naljepnice zamijenjene su novim ukrasnim elementom – krugom. Predstavljen u dvije polovice, jednu punu i drugu samo s obrisima, pojačava grafički stil novog My Ami Popa i odjekuje okruglim oblicima automobila i okruglim prednjim svjetlima. Služi kao podsjetnik na krug na ploči na dnu vrata.

Interijer: mobilnost i povezivost

Novost kod My Ami Popa predstavlja birač vožnje na središnjoj konzoli za poboljšanu ergonomiju. Sve su kontrole vidljivije i lakše ih je odabrati. Uz tipke RND (reverse, neutral, drive), Ami korisnici lako će pronaći USB utičnicu, kontrolu ventilacije, upozorenja na opasnost i kontrole grijanja/odmagljivanja. Izbornik za vožnju na središnjoj konzoli također će biti dostupan na svim verzijama Amija u prvom kvartalu 2024.

Unutar My Ami Popa, korisnici će pronaći svu standardnu opremu koja olakšava svakodnevni život, s funkcionalnim dodacima kao što su držač za pametni telefon, mreže za vrata, središnja mreža za odvajanje, podne prostirke i Dat@mi kutija za povezivanje za povezivanje pametnog telefona s Ami i pristup svim njihovim podacima (dostupni domet, kilometraža, upozorenja o održavanju itd.). Za infotainment, ima sučelje My Ami Play, koje vaš pametni telefon pretvara u nadzornu ploču s brzim pristupom navigacijskim funkcijama, glazbi i radiju, kao i što vam omogućuje telefoniranje. Upravljaju se daljinski pomoću tipke Citroën Switch koja se nalazi na kolu upravljača, tako da možete držati pogled na cesti i voziti sigurno.

Citroën kaže kako je Ami je već pridobio više od 43.000 kupaca u 12 različitih zemalja od svog komercijalnog lansiranja u travnju 2020. Novi My Ami Pop dostupan je za naručivanje od danas (u određenim zemljama) bez promjene cijene, tj. 8890 eura uklj. PDV u gotovini ili od 29,99 eura uklj. PDV/mjesec kod dugoročnog najma (primjer dugoročnog najma od 48 mjeseci uz polog od 3950 eura s PDV-om). Uvjeti financiranja dugoročnih najmova, kao što su mjesečna plaćanja i početni ulozi, mogu se prilagoditi budžetu kupca.

Nedavno lansiran u Švicarskoj, na otoku Reunion, Martiniqueu i Guadeloupeu, Ami se i dalje dokazuje popularnim kao i uvijek, a uskoro će biti lansiran i u Danskoj , Sloveniji i Bugarskoj. Prve isporuke bit će u prvom kvartalu 2024. u 12 zemalja u kojima se Ami već prodaje.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'