samo 660 primjeraka

Audi predstavio novi RS 6 Avant GT: Ovako izgleda kada model dosegne svoj vrhunac

13.02.2024 u 14:28

Bionic
Reading

4.0 TFSI V-8 motor s dva turbopunjača snage je 630 KS (463 kW) i 850 Nm okretnog momenta. To je povećanje od 30 KS (22 kW) i 50 Nm u usporedbi s osnovnim modelom RS 6 Avant. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 3,3 s, a najveća brzina 305 km/h

Novi Audi RS 6 Avant GT je vrhunac serije modela. Posebno izdanje prepuno je ekskluzivnih detalja eksterijera i interijera. Impresivni krovni rubni spojler, redefinirani difuzor i 22-colni kotači prepoznatljivog dizajna naglašavaju njegov najviši položaj u seriji modela. Unutrašnjost krase visokokvalitetna školjkasta sjedala, svježa kombinacija boja i pojedinačni brojeve na središnjoj konzoli kao ekskluzivni naglasci.

Lagani podesivi coilover ovjes jedinstven za RS 6 Avant GT i prerađeni quattro sportski diferencijal na stražnjoj osovini izoštravaju iskustvo vožnje. Osmerocilindrični motor s dva turbopunjača u V-konfiguraciji ima snagu od 630 KS (463 kW) i isporučuje 850 Nm okretnog momenta od 2300 do 4500 okr./min.

Audi je naglasio kako isporuke novog RS 6 Avant GT kreću u drugom tromjesečju 2024., s početnom cijenom od 219.355 eura.

Ideja Audija RS 6 Avant GT seže do projekta pripravnika RS 6 GTO koncept iz 2020. Dvanaest pripravnika koji su učili raditi kao mehaničari karoserije i konstrukcije vozila, automehaničari, autolakireri i mehaničari alata radilo je na projektu šest mjeseci uz podršku Audi Designa. Većinu inspiracije uzeli su iz legendarnog trkaćeg automobila Audi 90 quattro IMSA GTO iz 1989. Rezultat pokazuje niz načina na koje mladi talenti mogu doprinijeti tvrtki čak i tijekom svog naukovanja.

Izgled bez premca

Novi Audi RS 6 Avant GT izdvaja se od ostalih modela u svojoj ponudi, RS 6 Avant i RS 6 Avant performance verzije, zahvaljujući svom još impresivnijem izgledu temeljenom na konceptu RS 6 GTO. Markantni prednji dio očito je inspiriran konceptom RS 6 GTO.

Singleframe i usisnici zraka u potpunosti su završeni u crnoj boji visokog sjaja, zbog čega automobil izgleda još niže i šire. Okomite lopatice u prednjoj pregači, nova usisna rešetka i snažan prednji razdjelnik integriran u branik poboljšavaju izoštreni izgled. Po prvi put, Audi Sport GmbH ne samo da koristi potpuno redizajniranu haubu, već je također proizvodi od karbonskih vlakana. Jedinstvena završna obrada čini redizajniran karbonski materijal haube pravim privlačnim za oko, a impresivno je uokvirena bojom tijela.

Integrirani otvori za zrak iza velikih kotača od 22 cola smanjuju tlak zraka u luku kotača i poboljšavaju hlađenje kočnica. Poput haube, blatobrani u kojima se nalaze veliki kotači po prvi su put u potpunosti izrađeni od ugljičnih vlakana – vrhunac na samom vozilu, kao i za Audi Production.

Audi RS 6 Avant GT Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Bočni profil definiran je umetcima u bočnim pragovima, poklopcima vanjskih retrovizora od sjajnog karbona i 22-colnim kotačima u dizajnu sa 6 krakova koji su napravljeni isključivo za RS 6 Avant GT. Straga posebno izdanje impresionira crnim natpisom 'RS 6 GT', vratima prtljažnika posebno prilagođenim dizajnu s vizualno spuštenim utovarnim rubom, funkcionalnim difuzorom s okomito centriranim reflektorom koji čini automobil još širim i prepoznatljivim dvostrukim krilom inspiriranim motorsportom. Potonji je uzet gotovo 1:1 od konceptnog automobila učenika. Po prvi put u povijesti RS 6 Avanta, krovni nosači su uklonjeni za još ravniju, sportsku siluetu.

Za RS 6 Avant GT kupci imaju mogućnost odabrati ekskluzivne naljepnice u dvije boje. Prvi, u kombinaciji s završnim slojem Arkona White, kombinira tradicionalne boje Audi Sporta, crnu, sivu i crvenu. Oznake modela sprijeda i straga također dolaze u ovim bojama. Ako se odabere ova kombinacija boja, kotači u prepoznatljivom dizajnu uvijek dolaze u bijeloj boji visokog sjaja. Alternativno, naljepnice u crnim i sivim tonovima dolaze s vanjskom bojom Nardo sivom ili Mythos crnom. Za usklađivanje, Audi Sport GmbH nudi kotače visokog sjaja u crnoj ili mat crnoj boji. Četiri prstena u Singleframe masci i vratima prtljažnika zajedno s natpisom modela standardno su crni. Sljedeće završne obrade dostupne su za vanjski dio: Arkona bijela, Nardo siva, Chronos siva metalik, Madeira smeđa metalik i Mythos crna metalik.

RS 6 Avant GT silazi s proizvodne trake s paketom RS design plus kao standardnom opremom. Crni interijer pojačan je brojnim detaljima u ekskluzivnoj kombinaciji crvene i bakrene boje, na primjer šavovima na upravljaču, bočnim stranama središnje konzole, središnjem naslonu za ruke i naslonima za ruke te tepisima s natpisom 'RS 6 GT' slovima. Nova RS školjkasta sjedala u kombinaciji koža-Dinamica i natpis 'RS 6 GT' odmah ispod naslona za glavu također imaju ovu shemu boja. Saćasti šavovi u središtu sjedala svjetlucaju u Express Red boj, dok su oni na vanjskom šavu sjedala bakreni.

Nasloni za ruke, armaturna ploča, središnja konzola, uključujući bočne stranice, i rubovi vrata presvučeni su Dinamica crnim mikrovlaknom, dok su ukrasni umeci prekriveni Dinamica tamno crnim mikrovlaknom. Ukrasni umetci su također dostupni u strukturi karbonskog kepera s otvorenim porama kao opcija. Sigurnosni pojasevi upadaju u oči svojom punom grimizno crvenom bojom. Kao poseban naglasak, središnja konzola sadrži serijski broj automobila u ograničenoj seriji od 660 modela.

Izvedba sljedeće razine

Novi RS 6 Avant GT ima izlaznu snagu od 630 KS (463 kW) i najveći okretni moment od 850 Nm. To je povećanje od 30 KS (22 kW) i 50 Nm u usporedbi s osnovnim modelom RS 6 Avant. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 3,3 s, što je 0,3 s brže od RS 6 Avanta. RS 6 Avant GT ubrzava do 200 km/h iz mjesta za samo 11,5 s, ili 0,5 s brže od RS 6 Avanta. Standardna najveća brzina je 305 km/h, zaustavljanjem upravlja standardni RS keramički kočioni sustav.

Snaga 4.0 TFSI prenosi se na stalni pogon na sve kotače quattro putem standardnog osam-brzinskog Tiptronic mjenjača s optimiziranim vremenima prebacivanja stupnjeva prijenosa. Kao i RS 6 Avant performance, RS 6 Avant GT koristi najnoviju verziju zaključanog središnjeg diferencijala. Posebno lagan i kompaktan, raspoređuje snagu motora na prednju i stražnju osovinu u omjeru 40:60. Ako dođe do proklizavanja, više pogonskog momenta se automatski primjenjuje na osovinu s boljom trakcijom – do 70 posto može biti na prednjoj osovini i do 85 posto na stražnjoj osovini. Prerađeni središnji diferencijal poboljšava dinamiku vožnje, osigurava osjetno preciznije skretanje u zavojima i čini manje podupravljanja na granici.

Kako bi se posebno izdanje dodatno razlikovalo od ostalih RS modela, quattro sportski diferencijal na stražnjoj osovini posebno je podešen za RS 6 Avant GT. Novi parametri usmjereni su na veću agilnost i nagib stražnjeg dijela u 'dinamičkom' načinu vožnje. Kupci imaju koristi od sportskog, neutralnog i vrlo preciznog upravljanja. Po prvi put, i samo za RS 6 Avant GT1, podesivi coilover ovjes dolazi kao standard. Smanjuje visinu vožnje za deset mm u usporedbi s RS 6 Avantom i nudi savršenu kombinaciju dinamike i udobnosti. Veći stupanj opruge, trostruko podesivi amortizeri i čvršći stabilizatori (30 posto tvrđi sprijeda i 80 posto straga) osiguravaju manje naginjanja karoserije, što još jednom značajno povećava faktor zabave. Potrebni alati i upute za individualne prilagodbe također su na vozilu. Kupci alternativno mogu naručiti RS sportski ovjes plus s dinamičkom kontrolom vožnje (DRC) ili RS prilagodljivi zračni ovjes.

Nove visokoučinkovite gume Continental Sport Contact 7 dimenzija 285/30R22 osiguravaju potrebno prianjanje za dinamičnu vožnju. Gume nude dosljedno bolje držanje ceste u suhim i mokrim uvjetima i smanjuju podupravljanje prilikom skretanja pri brzini, čineći sveukupno preciznije upravljanje u cijelom rasponu brzine. Uz to, put kočenja je do dva metra kraći s novim gumama pri kočenju od 100 do 0 km/h.

  • +44
Audi RS 6 Avant GT Izvor: Promo fotografije / Autor: TSP

Izrada najviše kvalitete

Jedna stvar koja je drugačija kod novog RS 6 Avant GT je ta što se, za razliku od običnog RS 6 Avanta, ne sastavlja u potpunosti na proizvodnoj liniji u Neckarsulmu. Nakon radova na konstrukciji karoserije i lakirnice, 660 modela ide u Böllinger Höfe, gdje se u maloserijskoj proizvodnji proizvode Audi R8, Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT. Smješten blizu Audijeve proizvodne lokacije u Neckarsulmu, ovaj vrlo fleksibilan pogon jedinstven je unutar Grupe i stoga nudi najbolje uvjete za doradu Audija RS 6 Avant GT tamo.

Konačnu montažu provodi sedam iskusnih zaposlenika na tri montažne stanice postavljene posebno za ovo ekskluzivno posebno izdanje. Svako pojedinačno vozilo tu provede cijeli dan. Sve značajke specifične za GT ručno su ugrađene u svaki od samo 660 primjeraka RS 6 Avant GT modela proizvedenih diljem svijeta. To uključuje poklopac motora, bokobrane, klackalice, dvostruko krilo, prednji i stražnji prag i podesivi ovjes.

Proizvodnja u Böllinger Höfe je neto ugljično neutralna. Da bi to postigao, Audi koristi zelenu električnu energiju i toplinu iz obnovljivih izvora – što je važna prekretnica i za marku i za mjesto u Neckarsulmu. Ipak, emisije CO2 koje Audi jne može izbjeći uz pomoć obnovljivih izvora energije nadoknađuju se ugljičnim kreditima iz certificiranih ekoloških projekata. Tvrtka time daje značajan doprinos Mission: Zero – ekološkom programu vrhunskog proizvođača za potpuno održivu proizvodnju.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'