USPJEŠAN DEBI NA NASDAQ-u

Kineski Twitter izašao na američku burzu

18.04.2014 u 13:00

Bionic
Reading

Kineske internetske tvrtke Weibo Corporation i Leju Holdings Limited u četvrtak su prvi put plasirale svoje dionice na američkoj burzi

Weibo, kineska mikroblogerska internetska stranica, u četvrtak je objavio kako je u inicijalnoj javnoj ponudi ponuđeno 16,8 milijuna dionica po cijeni od 17 američkih dolara.

Dionice Weiboa na američkoj burzi NASDAQ-u ponuđene su pod oznakom 'WB'. Početna cijena po dionici iznosila je 16,27 američkih dolara, što je ispod cijene IPO-a, ali se kasnije povećala dostigavši krajem dana razinu od 20,24 dolara.

Goldman Sachs (Azija) i Credit Suisse Securities (SAD) su se udružili u nadmetanju za dionice.

Weibo, vodeća društvena mreža koja omogućava ljudima kreiranje, dijeljenje i otkrivanje sadržaja na kineskom jeziku, izvršila je značajan društveni utjecaj u Kini. U ožujku su na mjesečnoj razini imali 143,9 milijuna aktivnih korisnika, a u prosjeku je dnevno 66,6 milijuna bilo aktivno, stoji u priopćenju koje je objavljeno prilikom prvog izlaska na burzu.

323396,307494,327250,326198
Leju
, vodeći online-to-offline (O2O) pružatelj usluga nekretnina u Kini u četvrtak je ponudio svojih 10 milijuna dionica, a svaka od njih vrijedila je 10 američkih dolara.

Uvrštavanje ovih dionica na Nasdaq test je potražnje za kineskim internetskim dionicama uoči najavljenog izlaska na američku burzu Alibabe, najveće kineske online trgovine.

Kinesko internetsko tržište s 500 milijuna korisnika najveće je na svijetu, a kako je globalnim internetskim tvrtkama poput Faceboka i Twitera onomogućen prisutup kineskim potrošačima, domaće inačice društvenih mreža bilježe izuzetno snažan rast.