'Spriječi požar prije no što nastane'

Kampanja Hrvatskih šuma 'Nemar je prva iskra' osvojila zlatni Grand PRix HUOJ-a

23.04.2024 u 15:05

Bionic
Reading

'Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovu poruku smo predano ponavljali tijekom čitave protupožarne sezone i postigli rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i terenske. Javnost je poslušala, a u odnosu na raniju godinu, sačuvano je 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Hvala žiriju na ovom veliko priznanju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama', poručio je predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić povodom dodjela nagrada Grand PRix koja se održala sinoć u Ludoj kući u Zagrebu i osvojenog zlata za kampanju 'Nemar je prva iskra'

Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom 'Nemar je prva iskra' kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. 'Spriječi požar prije no što nastane', dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: odbačeni opušak, staklo i neugašeni plamen. Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja.

Integriranost komunikacije i usklađenost svih kanala prema ciljanim publikama odvojili su kampanju od konkurencije. Na nagrađenom projektu, prema konceptu i strategiji tima CTA komunikacija u sastavu Valentina Mezdić, Nina Sivić-Cug, Ana-Marija Crnica Živković, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na televizijskim spotovima radio je Vertigo, a dizajn je djelo tima 2Dizajnera. Glavni partner projekta Hrvatskih šuma bila je Hrvatska vatrogasna zajednica, a kako je cijeli projekt izgledao možete pogledati ovdje.

Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj. Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.