Ozbiljan problem

IGDA razmatra osnivanje grupu podrške za uznemiravane developere

18.08.2013 u 16:53

Bionic
Reading

International Game Developers Association razmatra osnivanje grupa podrške za developere, koje fanatični fanovi sve više verbalno maltretiraju i uznemiravaju

Jedna od najvećih prijetnji gaming industriji su upravo njezini bezobzirni fanovi. Autori igara sve se češće nalaze pod napadima fanatičnih igrača te je ovaj način virtualnog maltretiranja sve je učestaliji, a konačno je počeo uzimati i svoj danak.

Developeri, koji su željeli ostati anonimni, rekli su Polygonu da je uznemiravanje od strane igrača postalo očekivani element u procesu razvoja igre. Neki su čak napustili industriju, dok drugi govore da ih problem odvraća od razvijanja igara ili također žele napustiti industriju.

Problem je postao toliko velik da direktor International Game Developers Associationa, Kate Edwards, traži način za osnivanje support-grupa. 'Uznemiravanje još nema velik utjecaj na razvoj igara, ali došli smo do točke u kojoj bi ovakav oblik maltretiranja mogao ozbiljno narušiti taj proces'.

Anonimnost koju internet pruža učinilo je uznemiravanje mnogo jednostavnijim. 'Studije su pokazale da manjak društvenih pravila i prividan izostanak posljedica mijenjaju način na koji se ljudi odnose jedni prema drugima' rekao je Nathan Fisk, predavač na Rensselaerom Polytechnic Institutu.

 

 

'Postoje grupe fanova koje prijete developerima, a možemo pretpostaviti da se nitko od tih ljudi nikad nije sreo s ljudima kojima prijete. Developeri, zbog otvorenog načina komuniciranja prema fanovima, postaju javne figure, a socijalne mreže su uvelike pojednostavile taj proces' ističe Fisk.

Fisk vjeruje da je porast online bullyinga povezan s nekoliko faktora. 'Tradicionalne gaming zajednice razvile su se oko velikih AAA naslova od izdavača koji si mogu priuštiti moderatore i PR odjele tako onemogućujući direktni kontakt, potencijalno neprijateljske publike, s developerima. S nedavnom eksplozijom nezavisnog razvoja igara, mali timovi ljudi koji ih rade moraju sami obavljati poslove komuniciranja s publikom što rezultira povećanim tenzijama. Nadalje, kako je gaming zajednica sve veća i različitija javljaju se sukobi određenih grupa unutar same zajednice koji provociraju status quo. Nedavna debata o zastupljenosti žena i manjina u igrama izazvala je lavinu agresivnih i iznimno neprijateljskih komentara. I posljednje, sama industrija inzistira na trendovima koji su nerijetko manipulativni i ograničavajući, što naravno nije opravdanje za takvo ponašanje, ali definitivno pomaže u poticanju istoga.

Adam Orth, tada kreativni direktor Microsoft Studia, provokativno je tweetao o Xbox One always online opciji u jeku rastućeg nezadovoljstva o njezinoj mogućoj implementaciji na Microsoftovu next-gen konzolu. Tweetovi su rezultirali brojnim prijetnjama smrću, isprikom Microsofta, a Adam Orth već sljedeći tjedan napušta Microsoft.

'Trenutno imam oko 70 poruka na Xbox Liveu, a polovica njih sadrži 'Ubit ću te' i 'Pronaći ću te i uništiti', a ja ne radim za Microsoft već dvije godine. Još i danas stižu poruke od ljudi koji ne znaju da sam napustio Microsoft' rekao je Stephen Toulouse koji je šest godina bio na čelu Xbox Live politike i provedbe.

Jennifer Helper napustila je BioWare ovaj tjedan da bi počela raditi na svojoj knjizi. Njezin posljednji angažman bio je posao višeg pisca na Dragon Age: Inquisitionu. No nakon izlaska Dragon Agea 2 Jennifer je počela dobivati prijetnje smrću, prijetnje protiv njezine obitelji te je postala žrtvom cyber uznemiravanja. Mnogo članova BioWarea dobivalo je velike količine mailova ljutih i furioznih fanova. Jedan od obožavatelja iskopao je intervju Helper koji je dala prije šest godina u kojem je spomenula da joj je najmanje omiljeni dio rada u gaming industriji igranje igara i borba. Intervju je stavljen na forume, a Helper je odmah bila okrivljena za sve greške igre. Uslijedila je oluja vrijeđanja, maltretiranja i prijetnji na račun nje i njezine djece.

 

 

'Najveća opasnost je da će industrija izgubiti stvarno talentirane ljude koji bi mogli razviti fantastične igre samo zato jer ne žele postati mete fanatičnih fanova'.









Izvršni direktor IGDA-e, Kate Edwards rekao je da 'su došli do točke u kojoj su počeli razmišljati da se nešto mora poduzeti po tom pitanju'. 'Možda je vrijeme za grupe podrške ili mehanizme koji će pomoći ljudima koji se moraju nositi s takvim stvarima'.