Tema: turizam

Hrvatska
O LIJEPA, O SLATKA PAMETI

Dubrovačke starine mame turiste, a studenti pojačavaju dojam

Nije da sam baš brojio, ali onako odoka, u ovih 30 godina koliko dolazim na ljetni odmor u Dubrovnik bit će da sam učinio najmanje tri tisuće kilometara vrteći se po Starome gradu bezuspješno tražeći parking. Otprilike, četiri puta od Zagreba do Grada i ostane još kusura. Istina, nije da sam svaki put ostao kratkih rukava – našlo bi se jednom u 15 dana mjesta na Svetomu Jakovu – ali u svim ostalim slučajevima vratio bi se otkud sam i došao, što posebno veseli kad žuriš na neki koncert ili predstavu. A onda, kad sam već odustao od parkiranja u gradu, naletim na vijest kako je skupina mladih Dubrovčana smislila način da olakša do taj za odmor frustrirajući trenutak – smislili su Smart Parking!

Kulturmiks
DODANA VRIJEDNOST

Kultura ima važnu ulogu u Strategiji razvoja hrvatskog turizma

Muzeji, galerije, umjetničke i sakralne zbirke, spomenici kulturne i povijesne baštine te modernog doba, glazbeni, filmski i plesni festivali, samo su neke od brojnih mogućnosti koje postoje u Hrvatskoj za razvoj proizvoda kulturnog turizma, koji motivira oko 40 posto ukupnih turističkih putovanja u svijetu i donosi veliku dodanu vrijednost

Trendovi
PROMOTIVNI FILM

'Dubrovnik and Time' osvojio broncu u New Yorku

Promotivni film Turističke zajednice grada Dubrovnika 'Dubrovnik and Time' osvojio je brončanu medalju na prestižnom filmskom i televizijskom festivalu u New Yorku 'New York Festivals World's Best TV & Films', izvijestili su u srijedu iz dubrovačke Turističke zajednice

Trendovi
RASTE INTERES

Putničke agencije bilježe sve više rezervacija navijača za EURO

S približavanjem 15. UEFA europskog nogometnog prvenstva EURO u Francuskoj, domaće putničke agencije bilježe sve više upita i rezervacija navijača te procjenjuju da bi ih na svakoj hrvatskoj utakmici moglo biti više od deset tisuća, a taj će događaj za turističku promociju iskoristiti i Hrvatska turistička zajednica (HTZ)

Čitajte još