ULIČNA NFT MODA

Život u dva svijeta: Infobip pokazao NFT hudicu

15.11.2022 u 15:40

Bionic
Reading

Infobip je u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskog podrijetla napravio seriju od 300 brendiranih NFT hudica

Infobip je u suradnji s IUTD Studios lansirao je ograničenu seriju NFT hudica koje će se proizvesti u 300 komada. U suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, vodnjanska IT kompanija radi iskorak u street fashion segment, što je globalno jedan od prvih primjera u tehnološkoj industriji i čime kompanija također želi ojačati svoj imidž među developerima.

Uz organizaciju Infobip Shifta i akviziciju vodećeg regionalnog poslovno-tehnološkog magazina Netokracije, Infobip iskorakom u street fashion nastavlja s iskoracima prema developerskoj i cjelokupnoj tech zajednici.

'Developeri vole hoodice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle - bilo da su to hoodice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad, odnosno hoodicu, koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hoodicama dodali i naprednu tehnologiju kroz integraciju NFT-ja kako bi one živjele i u digitalnom svijetu', istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Zahvaljujući čitaču unutar hudice, svaki je od 300 proizvedenih komada 'jedinstven i autentičan', što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. 'Infobip Worldwide' hudica inspirirana je Infobipovom misijom spajanja ljudi globalno. Prikazuje rasprostranjenost kompanije koja je prisutna u preko 70 gradova diljem svijeta, piše u službenoj objavi.

'Također, u kompletu s hudicom kreirali smo i set posebnih dodataka, odnosno bedževa, od kojih svaki predstavlja jednu od Infobipovih lokacija globalno. Time smo željeli da ljudi diljem svijeta mogu sakupljati i kombinirati bedževe na svojim hoodicama i tako im dati dodatnu dimenziju jedinstvenosti', poručio je Burazin.

IUTD (I Used to Dream) Studios je sve popularniji dizajn studio mladog domaćeg dizajnera Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U suradnji s Infobipom uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljivi dizajnerski potpis.

'Moja je ideja bila je stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce te je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo - fizičkom i digitalnom. Velika mi je čast surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno uspjeli napravili nešto izvanredno i inovativno', dodao je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.

Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodica nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima bit će dostupne na web stranici.