KAKVA PONUDA

Želite adresu e-pošte sa samo dva slova? Pripremite pozamašnu sumu

20.06.2020 u 13:18

Bionic
Reading

Servis za e-mail u kojem tek trebaju otvoriti vrata većem broju korisnika vjeruju kako su pronašli način kako uprihoditi par milijuna USD tijekom prve godine

Hey, friško najavljeni servis za e-poštu, nudi nešto što se ne vidi svaki dan: rijetke adrese za e-mail s dva ili tri slova (poput ok@hey.com ili fun@hey.com).

Cijena? Sitnica! Tek 999 američkih dolara godišnje za one s dva slova, odnosno 375 za one s tri.

Servis Hey još je u fazi kad prihvaća samo korisnike pristigle uz poziv. Tijekom idućeg mjeseca bi trebao otvoriti vrata svima i omogućiti im da za 99 USD godišnje kreiraju adrese e-maila sa četiri ili više slova.

David Heinemeier Hansson, suosnivač tvrtke Basecamp u čijem je Hey vlasništvu, uvjeren je kako minijaturne adrese e-pošte vrijede tih para.

Našalio se kako će novcem od njihove prodaje vratiti ogroman novac kojim je platio kupovinu domene Hey.com prošle godine od stručnjaka za video marketing online Danea Goldena.

Čini se kako bi u tome moglo biti istine jer je Golden koristio tu domenu za vlastito web-odredište i poslovanje, a suosnivač i direktor Basecampa Jason Fried potvrdio je kako je bila riječ o popriličnoj količini para.

Prve kratke adrese već su navodno kupljene

Koliko bi Basecamp mogao zaraditi na vrlo kratkim adresama e-pošte? Postoji na stotine mogućih kombinacija dva slova, čak i ako ne uzmete u obzir mogućnost stavljanja brojki. Za kombinacije tri slova taj se broj penje u tisuće.

Kupi li sto ljudi adrese s dva slova, pet tisuća s tri slova i 25 tisuća ostale, to bi Basecampu moglo donijeti blizu 4,5 milijuna američkih dolara godišnjeg prihoda. Nije loše za prvu godinu, u kojoj očekuju sto tisuća korisnika.

Za pretpostaviti je kako su popularnije kombinacije slova već zauzete jer je projekt Hey u pripremi već godinama. To je potvrdio i Heinemeier Hansson, rekavši kako su neke doista i kupljene, piše Verge.

Naravno, moguće je kako je sve skupa marketinški trik kako bi novi servis za e-poštu dobio malo više vjetra u leđa u vidu besplatnog publiciteta.