IZDANJE LITE

Evo nam i Twittera koji će trošiti manje mobilnog interneta

09.04.2017 u 09:28

Bionic
Reading

Nakon Facebooka, stiže nam i izdanje Twittera namijenjeno tržištima u zemljama u razvoju, prilagođeno uvjetima rada i na mrežama slabijim od onih na koje smo navikli

Twitter Lite nije zasebna aplikacija za mobitel već operira putem web preglednika. No, to se ne bi trebalo odraziti u značajnoj mjeri na izgled, funkcionalnost i korisničko iskustvo. 

Facebook je slično izdanje svoje aplikacije objavio još 2015. godine, a Alphabet je na indijsko tržište prije nekoliko dana pustio reducirano izdanje aplikacije za internetski video servis YouTube. 

Twitter je krajem prošle godine imao 319 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, četiri posto više nego godinu prije. Ipak, zaostaje u velikoj mjeri za Facebookom, koji je zabilježio 1,9 milijardi aktivnih korisnika. 

U Twitteru se nadaju kako će s izdanjem Lite smanjiti taj jaz, ponajprije u zemljama sa slabijom internetskom infrastrukturom i platežnom moći. 

Prema njihovim procjenama, promjene na web odredištu namijenjenom mobilnim korisnicima mobile.twitter.com prosječna potrošnja podataka po korisniku mogla bi pasti i do 40 posto. S uključenom značajkom za štednju, potrošnja bi mogla pasti prosječno i do 70 posto. 

Kao i u YouTubeu, u Twitteru su bacili oko na indijsko tržište, s 1,3 milijarde stanovnika, ali i na zemlje kao što su Indonezija, Filipini, Brazil, Argentina i Meksiko.

Više: Reuters