ŠOK I NEVJERICA

Evo kako je cheesburger postao 'prioritet broj jedan' u Googleu

31.10.2017 u 10:19

Bionic
Reading

Do danas nismo znali da internet ima vrlo čvrsto stajalište vezano uz emotikone brze hrane

Imate li zbilja jako mišljenje o cheeseburgerima? Nismo ni mi do trena kada smo bacili pogled na Twitter.

Dakle, bacite pogled na ova dva slična, a vrlo različita emotikona. Appleov burger ima smisla - na dnu je salata, slijedi  odrezak, pa sir i na kraju rajčica. Ima smisla, pecivo nije vlažno, cheeseburger je složen.

Za razliku od Applea, Googleov cheeseburger je pravi užas - tko, zaboga, na dno sendviča stavlja sir? S ovime se 'slaže' i Googleov glavni čovjek Sundar Pichai koji je ironično kazao da će zaustaviti sve dok kompanija ne smisli ispravni emotikon za cheeseburger.

Što kažu stručnjaci?

Prema Emojipediji, hamburger, odnosno cheeseburger emotikon odobren je kao dio Unicodea 6.0 još 2010. te dodan u Emoji 1.0 2015. Od tog dana svaka kompanija mogla je birati način na koji prikazuje sendvič, a rezultati su u najmanju ruku raznoliki.

Koji je najbolji emotikon cheeseburgera? Pogledajte što nude najpopularniji proizvođači uređaja i procijenite sami.