Lollipop

Najbolji zagrebački party u mjesecu ljubavi okupio gotovo 3 tisuće posjetitelja

21.02.2024 u 10:27

Bionic
Reading

Lollipop je postao atrakcija za posjetitelje te potencijalni izvozni proizvod

Gotovo tri tisuće rasplesanih posjetitelja bilo je na najvećem partiju u mjesecu ljubavi u zagrebačkom Boćarskom domu. Lollipop je od svojih prvih događanja zahvaljujući posebnosti i izvrsnom programu osvojio publiku. Još je značajnije to što je uz još neke glazbene brendove postao gotovo jedino mjesto gdje se mladi zabavljaju uz urbanu glazbu.

Na najvećem Valentinovo partiju u Zagrebu, uz hitove 2000-ih i 2010 – ih godina po kojima je ovaj događaj prepoznatljiv, nezaboravnu plesnu večer upotpunile su ljubavne animacije, nagradne igre, promocije. Tu su i nezaobilazne poklon lizalice kojih je u Boćarskom domu brojnim zaljubljenim parovima, ali i onim ne- zaljubljenim, podijeljeno više od 4000.

Lollipop je u samo tri godine održavanja osvojio srca desetaka tisuća posjetitelja diljem Hrvatske. Prerastao je u mega-spektakl, koji je u osam hrvatskih gradova održao ukupno 30 događaja i dosegnuo zavidnu brojku od više od 50 tisuća posjetitelja te titulu najbrže rastućeg hrvatskog brenda u industriji glazbenih događaja. Ovaj uspješno izgrađen community koji neprestano raste tako je postao prepoznatljiv po glazbenim događajima na inovativnim i drugačijim lokacijama poput Medvedgrada, Muzeja za umjetnost i obrt, Laube, OIV Tornja Sljeme i mnogih drugih.

Lolllipop eventi nakon Zagreba nastavljaju se diljem Hrvatske, ali i susjednih zemalja. Sve o nadolazećim eventima moći ćete saznati uskoro putem društvene mreže Instagram / @lollipop.cro

Ulaznice za Lollipop događaje mogu se kupiti u sustavu Entrio.hr