tportal.hr

Zagreb
+14
Osijek
+17
Pula
+20
Rijeka
-
Zadar
+20
Split
+21
Dubrovnik
+19

BEZ PUNO MUKE

Kako ostati vitka zauvijek?

Ukoliko ste pratili Dukanovu dijetu prilagođenu za godišnji odmor, zanimat će vas sljedeći korak kada se uvode salate i voće, ali i neke poslastice kojima ćete se sigurno veseliti

Datum objave:
22.7.2011 11:34

Zadnja izmjena:
22.7.2011 15:28

U ovoj, posljednjoj fazi uvode se salate, povrće, voće, pa i vaša omiljena hrana, ali reducirano, tako da se kilogrami ne bi vratili.

Iako dijete obično nisu preporučljive na duge staze, Pierre Dukan tvrdi da je njegova dijeta upravo suprotno, idealna za režim prehrane cijelog života.

Kad na vagi ugledate ciljani broj kilograma, krenite s trećom fazom dijete, umjesto da se vratite starom načinu prehrane. Budući da je tijelo bilo na strožem režimu zbog dijete, po završetku bi moglo iskoristiti svaku kaloriju viška koju unesete. Da se to ne bi dogodilo, Dukan je osmislio treću fazu. U prehranu možete uključiti ugljikohidrate, ali oni nikako ne smiju postati osnovni u prehrani.

'Budući da puno kruha, tjestenine i slična hrana bogata ugljikohidratima nije dobra za tijelo, Dukanova metoda je preporučljiva i zdrava', rekla je doktorica Sarah Schenker za Daily Mail i dodala da je najveća opasnost kada dijeta završi i ljudi se vrate starim navikama.

Budući da ste na godišnjem odmoru i trebate uživati, Dukan preporučuje sličan način prehrane:

- Proteine i povrće možete svakodnevno jesti u neograničenim količinama.
- Ubacite jedan komad voća dnevno, ali izbjegavajte banane, grožđe i suho voće.
- Možete pojesti krišku integralnog kruha uz jedan obrok.
- Također si možete priuštiti 40 g tvrdog sira.
- Kad uđete u treću fazu dijete jednom (a poslije dva puta tjedno) odaberite tjesteninu ili leću, grašak, integralnu rižu i krumpir.
- Od mesa bi bilo najpametnije birati janjetinu, krtu svinjetinu ili bezmasnu šunku do dva puta tjedno.
- Kad uđete u treću fazu počastite se jednim jelom tjedno (a poslije dva puta tjedno) po izboru. Ipak, nikada nemojte birati takvu hranu dva dana za redom.
- Jedan dan u tjednu neka bude čisti proteinski dan.
- Jednom tjedno pojedite dvije velike žlice zobenih mekinja.
- Krećite se svaki dan po 25 minuta.

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr