S FRANCUSKIM POTPISOM

Novi predmet žudnje: Ovaj kauč star 47 godina postao je vrući hit na Instagramu, a sve zahvaljujući street style zvijezdama

27.05.2020 u 10:08

Bionic
Reading

U vremenima prije pandemije koronavirusa, modne influencerice svoje pažljivo osmišljene kombinacije najčešće su predstavljale na gradskim ulicama i ekskluzivnim modnim događanjima, no navedeno sada svakodnevno čine iz topline svojih domova. Moda i interijeri zahvaljujući izolaciji uzrokovanoj pandemiji nikada nisu bili usklađeniji, a jedan specifičan kauč dizajniran prije 47 godina uspio je postati nezaobilazan prizor na fotografijama jednih od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice

Riječ je o kauču imena Togo kojeg je, danas davne, 1973. godine dizajnirao Francuz Michel Ducaroy, a opisan je kao 'presavijena tuba paste za zube zatvorena na oba kraja'. Otkako je sedamdesetih godina doživjela svoju premijeru, ova specifična vrsta kauča do danas slovi za najprodavaniji komad namještaja francuske tvrtke Ligne Roset.

Nove verzije ovog kultnog kauča svoje mjesto pronašle su u domovima brojnih poznatih zvijezda ulične mode poput Dankinje Pernille Teisbæk, Celine Aagaard i Aylin Koenig, koje ih koriste kao pozadinu svojih #OOTD fotografiju paralelno pružajući inspiraciju svojim obožavateljima kada je riječ o dizajnu interijera.

'Togo kauč tvrtke Ligne Roset je istinska dizajnerska ikona koja razbija predrasude o tome kako bi kauč trebao izgledati sa svojom mješavinom krivulja, bogatim ispunom pjene, upečatljivim bojama i jedinstvenim, naboranim završecima. Imajući to u vidu, pomalo je iznenađujuće da kombinacija ovih značajki i dalje intrigira ljubitelje dizajna i jednako je popularna - ako ne i više – a javnosti je predstavljena početkom sedamdesetih', ističe direktorica prodaje britanske trgovine namještaja Heal's, Elena Paparozzi.

Kako nadalje ističe, kauč Togo godinama je najprodavaniji komad namještaja njihove trgovine, no ove godine prodaja svih raspoloživih inačica narasla je za 115 posto.

'Od početka izolacije uzrokovane pandemijom i kao rezultat većeg boravka kod kuće, primijetili smo kako naši kupci žele izgraditi fleksibilniji način života u svom interijeru. To je pokazao porast prodaje od 48 posto kutne garniture Togo u odnosu na isto vrijeme prošle godine. Pametan i modularan dizajn znači da se komadi mogu lako razdvojiti i ponovno konfigurirati u skladu s promjenjivim životnim uvjetima - nešto što svi doživljavamo dok naši domovi postaju multifunkcionalno okruženje', ističe Heal's-ova direktorica prodaje.

I dok je većina domova utjecajnih zvijezda ulične mode uređena u minimalističkom duhu, kolekcija Togo kauča stiže u velikom rasponu boja, a cijena im se, ovisno o modelu, kreće od 6500 do gotovo 59 tisuća kuna, koliko iznosi kompletna kutna garnitura.