ZA DESETU OBLJETNICU

Appleov novi iPhone mogao bi biti najskuplji dosad!

12.02.2017 u 09:43

Bionic
Reading

Prema nekim analitičarima Apple bi ove godine mogao predstaviti veći broj iPhone modela nego ikad. Ipak, vrh ponude trebao bi činiti premium model s OLED zaslonom dijagonale 5,8"...i cijenom od preko tisuću američkih dolara

Apple bi ove godine trebao otkriti iPhone 7s (u veličinama od 4,7" i 5,5"), kao i iPhone 8 s OLED zaslonom vrlo tankog okvira i novim mogućnostima. Detalja o nadolazećim iPhone modelima nema mnogo. Još uvijek je prerano tražiti finalizirane komade hardvera koji u pravilu napuste tvornice i moguće im je vidjeti oblik.

Kako izvještava Fast Company, Apple bi se itekako mogao zaigrati s cijenom top modela - kad je već riječ o desetoj obljetnici uređaja kojem su se u početku svi smijali. iPhone 8, iPhone X ili kako god ga već Apple nazove mogao bi koštati preko tisuću dolara, što ne čudi posebno. Već sada iPhone 7 Plus košta 969 dolara, a za ostatak svijeta je jasno da će cijene biti uistinu astronomske.

Apple oduvijek lovi visok profit svojim hardverom, a posebno iPhoneima koji čine debelu većinu Appleovog poslovanja uopće. S obzirom na činjenicu da su ekvivalentni OLED zasloni dva puta skuplji od LCD-a koje trenutno koriste u svojim uređajima, tvrtka s logom nagrižene voćke teško da će se odlučiti 'pokriti' dio cijene proizvodnje i odreći velikog dijela kolača. Očekivana cijena viša od tisuću dolara prema većini analitičara koji su se oglasili čini se potpuno opravdana.

Fast Company izvještava i kako Apple počinje koristiti partnerstvo s tvrtkom Lumentum, poznatoj po tehnologijama vezanim uz proširenu stvarnost i prepoznavanje lica. Ne bi pretjerano čudilo ni da top-model iPhonea ovu jesen stigne s prepoznavanjem lica umjesto uobičajenim TouchID sustavom. Jasno - za sada je sve tek u razini glasina, uostalom kao i ideje o uklanjanju fizičkih tipki s uređaja (kako Home, tako i onih za kontrolu glasnoće) te golemom zaslonu koji bi praktički potpuno prekrivao prednju površinu uređaja.

Fast Company