RAZGOVORNA TRGOVINA

U Mastercardu pripremaju digitalne robote trgovce

28.10.2016 u 13:38

Bionic
Reading

Uz Mastercardovog bota za trgovce moći ćete kupovati na platformama za razmjenu poruka i izvršiti checkout preko digitalne usluge Masterpass

Mastercard planira predstaviti platforme s elementima umjetne inteligencije - botove - koji će nam omogućiti izvršavanje transakcija, upravljanje financijama i kupnju preko platformi za razmjenu poruka.

Prema istraživanju koje je proveo Gartner, do kraja 2016. će preko mobilnih digitalnih asistenata biti provedena online kupnja u vrijednosti gotovo dvije milijarde američkih dolara.

Mastercard će razviti botove za svoje partnere – banke i trgovce – koji će koristiti sučelja za chat, razmjenu poruka i prirodan jezik za komunikaciju s potrošačima. Ovo će omogućiti stvaran dijalog, a time i pružanje personaliziranih usluga.

Bot za banke trebao bi približiti Mastercardove usluge potrošačima na platformama za razmjenu poruka i učiniti financijske informacije i odluke dijelom njihove svakodnevice. U pilot-fazi, Mastercard surađuje s kompanijom Kasisto koja upravlja brendiranim virtualnim asistentima i pametnim botovima za financijske usluge, a trenutno sudjeluje u programu Mastercard Start Path.


Mastercard bot pokreće KAI Banking, razgovorna platforma na temelju umjetne inteligencije specijalizirana za financijske usluge. Može ispuniti zahtjeve potrošača i rješavati probleme na platformama za razmjenu poruka kao što su Facebook Messenger i SMS. Ovo omogućava financijskim institucijama stvaranje potpuno novog korisničkog iskustva koje je za potrošače jednostavno poput dopisivanja s prijateljima.

Početkom sljedeće godine potrošači u SAD-u moći će botu postaviti pitanja o svojim računima, pregledati dosadašnje kupnje, pratiti potrošnju, naučiti više o prednostima za korisnike Mastercardovih kartica, primiti kontekstualne ponude kroz integraciju s Mastercard Priceless iskustvima i dobiti pomoć s područja financijske pismenosti.

'Ovaj bot osigurava potpuno novo iskustvo, pružajući prednosti i ponude putem razgovora koji je osoban i kontekstualan. Omogućavamo razgovornu trgovinu bilo kad i bilo gdje', rekao je Zor Gorelov, predsjednik Uprave i osnivač kompanije Kasisto.


Uz Mastercardovog bota za trgovce moći ćete kupovati na platformama za razmjenu poruka i izvršiti checkout preko digitalne usluge Masterpass.

Ovaj bot, koji je razvio Mastercard Labs, omogućava korisnicima da započnu jednostavan razgovor s trgovcem i izvrše transakciju bez otvaranja novčanika, posjeta webshopu ili čekanja u redu. Bot funkcionira na različitim područjima - od zračnih luka do maloprodaje - i na različitim platformama za razmjenu poruka.

Kako bi ubrzao razvoj razgovorne trgovine među trgovcima, Mastercard planira pokrenuti eksperimentalni Bot Commerce API na platformi Mastercard Developers tijekom ove godine.