Gospodarstvo RASPISAN NATJEČAJ

Konačno se priprema strategija hrvatskog turizma

Ministarstvo turizma objavilo je danas natječaj za izradu Glavnog plana i Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske, a zainteresirani svoje ponude trebaju dostaviti do 24. studenog ove godine do 12 sati

Natječaj je danas objavljen u elektroničkom oglasniku javne nabave na web stranicama Narodnih novina, sutra će biti objavljen i u dnevnom tisku, a kako je u telefonskoj izjavi za Hinu objasnio ministar turizma Damir Bajs otvoren je i za domaće i za strane ponuditelje.

Prema objavi na on-line oglasniku javne nabave procijenjena vrijednost tog posla je nešto malo više od 4 milijuna kuna, a koliko će točno Ministarstvo za to izdvojiti ovisit će o pristiglim ponudama, naglasio je ministar.

Posebno napominje da je taj natječaj (za nabavu usluge, izrade razvojno-istraživačkog projekta Glavni plan i Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske) objavljen temeljem rada posebnog Povjerenstva sastavljenog od predstavnika Ministarstva te strukovnih udruga u turizmu.

Dodaje i da su u Ministarstvu temeljem usuglašavanja stavova predstavnika javnog i privatnog turističkog sektora uskladili projektni zadatak izrade spomenute strategije koja bi nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju trebala biti usklađena i sa strategijom razvoja turizma EU-a.

Hrvatska je do sada imala Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2010., čija je finalna verzija definirana u rujnu 2003. i koja iznosi viziju razvoja turizma na cijelom području Hrvatske precizirajući deset strateških ciljeva ključnih za realizaciju te vizije. Tih deset strateških ciljeva su bili uređenje vlasničkih odnosa i okončanje procesa privatizacije hotela; konkurentnost Hrvatske na međunarodnoim tržištu kapitala; donošenje prostornog plana razvoja hrvatskog turizma u svrhu očuvanja atraktivnih prirodnih resursa, pokretača razvoja i poticanja održivog razvoja turizma; trajna zaštita, implementacija i poštivanje visokih ekoloških standarda te dugoročno održiva valorizacija turističkih potencijala; edukacija managementa i svih zaposlenih u turizmu; izgradnja prometne infrastrukture i optimalna organizacija prometa u službi turizma te podizanje kvalitete pratećih sadržaja na prometnim pravcima i terminalima; razvoj cjelovite ponude turističke destinacije; podizanje razine kvalitete svih smještajnih kapaciteta, osnovnih i komplementarnih te prilagođavanje kriterija kvalitete međunarodnim standardima; ulazak poznatih međunarodnih hotelskih brendova na hrvatsko tržište; te efikasnija distribucija i korištenje suvremenih trendova komunikacije i marketinga.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još

Tečajna lista

| Sve valute
HNB | 18.01.2017.
Valuta Šifra Jedinica Kupovni Srednji Prodajni
AUD 036 1 5,301237 5,317189 5,333141
CAD 124 1 5,389148 5,405364 5,421580
CZK 203 1 0,278019 0,278856 0,279693
DKK 208 1 1,009410 1,012447 1,015484
HUF 348 100 2,439662 2,447003 2,454344
JPY 392 100 6,217561 6,236270 6,254979
NOK 578 1 0,831423 0,833925 0,836427
SEK 752 1 0,789729 0,792105 0,794481
CHF 756 1 7,004836 7,025914 7,046992
GBP 826 1 8,548261 8,573983 8,599705
USD 840 1 7,029762 7,050915 7,072068
EUR 978 1 7,507083 7,529672 7,552261
PLN 985 1 1,717435 1,722603 1,727771
=