NEJASNE I NEPOTPUNE

Hanfa naredila Generaliju da prestane s reklamama

Bionic
Reading

Generali osiguranje odmah mora prestati sa svojim marketinškim aktivnostima i prekinuti najnoviju kampanju kojom promoviraju i do 23 posto niže cijene polica autoosiguranja, piše Poslovni dnevnik

Naredila je to Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga ističući da je riječ o nezakonitostima i nepravilnostima. Regulator naime tvrdi da je teza o 23 posto nižoj polici autoosiguranja nejasna i nepotpuna.

Generali je u svom dopisu Hanfi tijekom nadzora napisao da s obzirom na to da sve osiguravajuće kuće u Hrvatskoj koriste isti cjenik, isti bonus-malus sustav te za iste karakteristike vozila nudila istu cijenu obveznog autoosiguranja. Stoga je, kažu, naslov njihove kampanje jasan.

Međutim, Hanfa ih je ulovila na terminologiji. Naime, Hanfa ne prihvaća naziv 'auto' osiguranje kao ustaljen naziv za taj proizvod jer u Zakonu o obveznim osiguranjima u prometu stoji naziv 'vozilo' i njegova egzaktna definicija.

Hanfa je naravno postavila i pitanje što znači 'do' 23 posto niža cijena jer to ne znači da je cijena uistinu i niža, piše Poslovni dnevnik.