POTVRDILA ISTRAŽIVANJA:

Čak 77 posto svih korisnika kartica vjernosti koristi MultiPlusCard

03.08.2016 u 11:33

Bionic
Reading

Prema posljednjem istraživanju korištenja programa vjernosti, koje je proveo Valicon, MultiPlusCard program nagrađivanja vjernosti je broj jedan među 10 najkorištenijih programa vjernosti. Naime, 77 posto svih korisnika programa vjernosti koristi upravo MultiPlusCard program nagrađivanja

Istraživanje Valicona, regionalne kompanije za tržišno i marketinško savjetovanje i istraživanje, provedeno na reprezentativnom uzorku od 1449 ispitanika, pokazalo je kako 62 posto građana u Hrvatskoj starijih od 18 godina koristi barem jedan program nagrađivanja vjernosti, a najzastupljenija potkategorija je ona trgovaca robe široke potrošnje u kojoj je MultiPlusCard program odabran kao prvi izbor korisnika.

MultiPlusCard partnersku mrežu čine tržišni lideri u svojim djelatnostima kao što su Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski telekom, Allianz, Atlas, Pevec, Kozmo, Tisak, Intersport, Modiana, F&F te najnoviji partner Abrakadabra – internetska trgovina.

Svi partneri uz redovnu pogodnost sakupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova korisnicima programa nude i dodatne pogodnosti kao što su: posebni popusti na ukupnu kupnju ili pojedine proizvode i usluge, popusti na pojedine kategorije proizvoda ili brendove proizvoda, a koji se kreću i u rasponu do 50 posto ovisno o partneru programa.