HI-TECH

[FOTO] Visokotehnološke tajne novog amblema Peugeota 308: Novi grb ima tanak sloj indija, rijetkog supravodljivog metala

10.02.2022 u 10:26

Bionic
Reading

Novi Peugeot 308 prvo je vozilo u ponudi koje ima grb lavlje glave, predstavljen u veljači 2021., u vlastitoj namjenskoj maski. Kombinacija rešetke i grba definira novo lice, afirmirajući osobnost i karakter 308-ice i općenito izražavajući strategiju marke da se kreće u viši rang

Novi grb s lavljom glavom, amblem na rešetki novog Peugeota 308 kombinacija je najnovijih tehnologija i inspiracije dizajnera marke. Ne definira samo izgled najnovijeg modela francuske marke; on također skriva radar koji daje informacije procesorima u svom arsenalu pomagala u vožnji. Ono što svakako intrigira je činjenica da novi grb Peugeota ima tanak sloj indija, rijetkog supravodljivog metala koji ne ometa radarske valove, ima kromiran izgled i visoku otpornost na koroziju.

Novi Peugeot 308 prvo je vozilo u ponudi koje ima grb lavlje glave, predstavljen u veljači 2021., u vlastitoj namjenskoj maski. Ovaj amblem nove generacije naglašen je dizajnom i uzorkom rešetke, koju karakteriziraju različiti kromirani elementi koji se spajaju prema sredini. Kombinacija rešetke i grba definira novo lice, afirmirajući osobnost i karakter 308-ice i općenito izražavajući strategiju marke da se kreće u viši rang.

Registarska pločica pomaknuta je u donji dio prednjeg branika kako bi se dizajn prikazao u punom sjaju, a radar za pomoć u vožnji nestaje iza grba kako ne bi narušio estetiku maske.

Dizajn novog amblema 308-ice

Na novom modelu 308, novi Peugeotov amblem dolazi u dvije verzije, identičnog izgleda, ali tehnički različite. Jedan se nalazi na verzijama Active Pack, a drugi, inovativan, specifičan je za Allure i GT verzije opremljene radarom za pomoć u vožnji.

Da bi pomagala u vožnji savršeno radila, valovi koje emitira radar ne smiju biti ometani. Dizajn grba ispred radara stoga su Peugeotovi inženjeri u potpunosti promislili, uzimajući u obzir dva ograničenja: prvi, da debljina površine mora biti konstantna i drugi, da komponente ne smiju sadržavati nikakve metalne čestice

Novi grb se izrađuje u nekoliko faza

Najprije se proizvodi glatka prednja ploča konstantne debljine od brizganog polikarbonata. Stražnja ploča se tada proizvodi od indija. Ova rijetka legura koristi se posebno za inačicu amblema na modelima opremljenim radarom, jer je to jedini materijal koji zadovoljava tehničke i vizualne potrebe: ima prirodan krom izgled i svojstva koja ne ometaju radarske valove.

Operacija laserskog struganja: kako bi se pojavio lav s novim Peugeotovim logotipom, površina indija je laserski strugana kako bi se otkrio lav kroz polikarbonat.

Crna boja se nanosi na stražnju stranu grba i čini pozadinu logotipa. Na prednju površinu nanosi se zaštitni lak radi zaštite od vanjskih elemenata (udara, sunca, temperaturnih promjena...). Amblem se zatim lijepi na tehnički pričvrsni dio, koji se zatim pričvrsti i pričvrsti na rešetku.

Treba reći i da je ovaj proizvodni proces prvi takav za marku Peugeot.

  • +39
Peugeot 308: treća generacija Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Koje se pomoći u vožnji kriju iza novog amblema?

Radar je zaštićen novim Peugeotovim amblemom i omogućuje pristup najnovijoj generaciji sustava pomoći u vožnji: Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go - u kombinaciji s automatskim mjenjačem EAT8 - s podesivom postavkom udaljenosti između vozila; Prilagodljivi tempomat s funkcijom 30 km/h - u kombinaciji s ručnim mjenjačem - s podesivom postavkom udaljenosti između vozila; Automatsko kočenje u nuždi, koje danju i noću detektira pješake i bicikliste od 7 km/h do 140 km/h ovisno o izvedbi, te upozorava vozača u slučaju sudara.

U 2022. ovaj radar će se koristiti i za novi paket Drive Assist 2.0, koji čini još jedan korak prema poluautonomnoj vožnji. Na verzijama s automatskim mjenjačem EAT8 kombinira adaptivni tempomat s funkcijom Stop and Go s asistencijom za zadržavanje trake. Osim toga, ova nova verzija Drive Assist-a dodaje dvije nove funkcije dostupne na dvostrukim kolovozima. Prva je poluautomatsko mijenjanje trake, od 70 km/h do 180 km/h, nudi vozaču mogućnost pretjecanja vozila ispred sebe, a zatim nudi i povratak.

Peugeot ima novi logotip Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Druga je preporuka predviđene brzine, gdje sustav predlaže vozaču da prilagodi svoju brzinu (ubrzanje ili usporavanje) prema znakovima ograničenja brzine.