PREMIJERA

Fiat predstavio 600 Hybrid: Uz električnu verziju 600e, ovo je izvedba za one koji ne vole čistu struju

20.09.2023 u 15:42

Bionic
Reading

Novi MHEV Mild-Hybrid motor jamči: smanjenu potrošnju, do 15 posto nižu emisiju CO2 u usporedbi s motorom s unutarnjim izgaranjem s automatskim mjenjačem i bolju dinamiku vozila

Nakon službenog predstavljanja novog Fiata 600e u Lingottu 4. srpnja, Fiat najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024.: Fiat 600 Hybrid.

Novi Fiat 600 će zapravo biti dostupan i u potpuno električnoj verziji i u hibridnoj verziji namijenjen tržištima zemalja u kojima prijelaz na električnu energiju ide nešto sporije.

Olivier Francois, izvršni direktor Fiata i globalni direktor marketinga Stellantisa, je komentirao: 'Naša strateška vizija ostaje u potpunosti usredotočena na elektriku, a činjenica da je 500e najprodavaniji BEV gradski automobil u Europi potiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo 'struju' uistinu pristupačnom svima. No, također ćemo ostati relevantni u onim zemljama kao što je Italija, naše domaće tržište, gdje puna električna energija još nije zaživjela. Stoga ćemo za ove odabrane zemlje, zajedno s novim modelom 600 full electric, ponuditi hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata elektrificiranijem svijetu.'

Novi Fiat 600 Hybrid – tehnologija

Hibrid je inteligentno rješenje jednostavno za korištenje, koje kupci sve više traže. Zapravo, potonjem će se ponuditi zadovoljstvo novog 600 s MHEV 'P2' hibridnom tehnologijom: 100 KS, procijenjeno samo 110-114 g/km CO2 (privremeni podaci prije homologacije).

Hibridni pogonski sklop bit će lansiran u dvije razine opreme: Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

MHEV motor koji oprema novi Fiat 600 Hybrid maksimalni je izraz tehnologije i osigurava udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, novi 600 Hybrid nudi iznimno glatko iskustvo vožnje i omogućuje kupcima da također iskuse električnu mobilnost, ne samo kada putuju u gradu pri brzinama ispod 30 km/h, već i na gradskim i izvangradskim cestama. čak i na autocesti kada vozač otpusti papučicu gasa u stabilnim uvjetima ili nizbrdici.

Tehnologija također u paljenju motora koje se, zahvaljujući podršci BSG elektromotora, odvija u tihom načinu rada i omogućuje glatki prijelaz između motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora.

Tajna performansi leži u sinergiji između 1,2-litrenog 3-cilindričnog motora s unutarnjim izgaranjem koji može isporučiti do 100 KS, 48-voltne litij-ionske baterije i novog 6-stupanjskog električnog mjenjača s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor snage 21 kW (28,6 KS), inverter i središnju prijenosnu jedinicu koji zajedno pružaju najbolju optimizaciju u smislu kompaktnosti.

'Dodatna' električna snaga poboljšava elastičnost pri niskim okretajima i prilikom pokretanja, jamčeći vozaču tiho pokretanje i brz odgovor, s neprimjetnim i brzim prijelazima. Nadalje, ova tehnologija omogućuje obnovu energije dok vozilo usporava. U normalnim uvjetima vožnje, motor je dizajniran da optimizira potrošnju i uštedi do 15 posto emisija CO2 u usporedbi s motorom s unutarnjim izgaranjem s automatskim mjenjačem također zahvaljujući Millerovom ciklusu, postižući p rocijenjene emisije između 110 i 114 g/km CO2 na vrh kategorije.

Peformanse

Sjajni novi Fiat 600 Hybrid karakterizira ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 11 s i praktički trenutna isporuka okretnog momenta iz elektromotora. Performanse motora s unutarnjim izgaranjem tako su optimizirane, posebno u fazama ponovnog pokretanja, prigušujući učinak 'turbo rupe' (turbolag) i jamčeći brzu reakciju pri pritisku na papučicu gasa, kako bi se ponudio izvrstan užitak u vožnji. Isto tako, kod pokretanja u čisto električnom načinu rada, motor s unutarnjim izgaranjem uključuje se samo ako je potrebna veća snaga.

Električni pogon

Hibridna snaga nudi višestruke prednosti, ne samo pokretanje u potpuno električnom načinu rada (e-launch): glatko, tiho i bez gubitka goriva. Isto tako, električni motor poboljšava učinkovitost i užitak u vožnji, dopuštajući automobilu da u određenim situacijama putuje s isključenim motorom s unutarnjim izgaranjem. Ovaj način se aktivira tijekom gradske vožnje pri brzini manjoj od 30 km/h, dostižući do 1 km autonomije u potpuno električnom načinu rada na gradskim i izvangradskim cestama ako se nastavi normalna vožnja ili kada vozač otpusti papučicu gasa gas u stabiliziranim uvjetima ili nizbrdo čak i na autocesti štedeći gorivo.

Čista električna energija također se može koristiti za funkciju e-puzanja (e-creeping), koja omogućuje niz kratkih pokreta naprijed bez pritiska na papučicu gasa, na primjer u prometnoj gužvi (e-queueing). Automobil se također može parkirati u potpuno električnom načinu rada (e-parking). Dodatno, hibridna snaga dizajnirana je za povrat energije tijekom usporavanja.

Prednosti ove tehnologije su neposredne: niže emisije i više poštovanja prema okolišu, manje zagađenja bukom, više udobnosti i zabave - zahvaljujući fluidnosti električnog mjenjača s dvostrukom spojkom i reaktivnosti napajanja. Ove značajke koje nudi nova tehnologija novog Fiata 600 daju dodatni poticaj u svakodnevnom životu, jednostavne su za korištenje i mogu zadovoljiti svačije potrebe u smislu slobode kretanja.

Fiat 600 Hybrid Izvor: Promo fotografije / Autor: Marco De Ponti

Novi Fiat 600 Hybrid, elektrificirana 'talijanska nadogradnja'

Novi Fiat 600 uzima najbolje iz B i B-SUV svijeta kako bi ponudio posebno iskustvo vožnje, označavajući povratak talijanske marke u segment B. To je idealno rješenje za ljubitelje grada i savršeno utjelovljenje vrijednosti ​talijanskog stila i održivosti brenda.

Novi Fiat 600 Hybrid nudi izdašne dimenzije s duljinom od 4,17 metara, opremljen je s petera vrata, može udobno smjestiti petero osoba i ima 15 lunutarnjeg prostora, s najboljim prednjim pretincem u klasi i prtljažnik obujma 385 l.

Savršeno prilagođena onim mladim kupcima koji traže ekološki prihvatljivo rješenje mobilnosti, početna verzija novog Fiata 600 Hybrid ima ekskluzivna sjedala od reciklirane tkanine s bijelim detaljima i traku na armaturnoj ploči od mat crne organske plastike.

Novi Fiat 600 Hybrid La Prima nudi stil, tehnologiju i udobnost kako bi zajamčio impresivan doživljaj talijanske Dolce Vita (hrv. slatki život). Opremljen vrhunskim sigurnosnim značajkama i značajkama pomoći u vožnji, donosi sve prednosti povezane s gradskom i izvangradskom mobilnošću s potpomognutom vožnjom razine 2.

Unutra, obje verzije imaju namjenski HMI s posebnom bojom za Powermeter protok energije, poluge na upravljaču koje omogućuju mijenjanje brzina u ručnom načinu rada i e-Auto OFF za prekid zaustavljanja motora s unutarnjim izgaranjem putem zaslona radija.

Povezane usluge: dva nova paketa za veću udobnost vožnje

Novi Fiat 600 Hybrid svojim kupcima nudi dva povezana paketa usluga: Connect One i Connect PLUS.

Fokusiran prije svega na sigurnosne potrebe, Connect ONE – već uključen uz kupnju vozila – nudi usluge pomoći i hitnih poziva, ali i vrijedne informacije pružajući mjesečne podatke o zdravstvenom stanju vozila.

Paket Connect PLUS osmišljen je kako bi iskustvo vožnje u vozilu i na daljinu učinio ugodnijim. Uključuje navigacijske usluge, značajke za daljinsko upravljanje vozilom putem FIAT aplikacije, za praćenje stila vožnje i više.

Novi Fiat 600 Hybrid također nudi značajnu inovaciju: Izvješće o putovanju. Ovom funkcionalnošću moguće je analizirati vozačke navike i poboljšati njihov utjecaj na potrošnju, procjenjujući njihov utjecaj na okoliš i utjecaj stila vožnje na zdravlje vozila.