LUKRATIVAN POSAO

Tko je najviše zaradio na kampanji Grabar Kitarović

03.02.2017 u 09:04

Bionic
Reading

Tvrtka Napredni materijali u vlasništvu Danijela Artenjaka dobila je 622 tisuće kuna od Kolinde Grabar Kitarović za usluge u njezinoj predizbornoj predsjedničkoj kampanji. Riječ je o najvećem iznosu koji je pojedinačno isplatio stožer Kolinde Grabar Kitarović. U predizbornoj kampanji kandidatkinja HDZ-a potrošila je 2,5 milijuna kuna što je gotovo za tri milijuna kuna manje od iznosa koji je potrošio aktualni predsjednik Ivo Josipović

Tvrtka Katarina d.o.o. iz Mostara vlasnika Milenka Čovića, koja se povezuje s profesorom Zoranom Tomićem iz Mostara, za kojeg se pisalo da je autor programa Kolinde Grabar Kitarović, što je on odbijao javno priznati, zaradila je 451 tisuću kuna za promidžbu stranice kolinda.tv.

Produkcija G.A.D u vlasništvu Vedrana Galića i Borka Špoljarića., koja se bavi organizacijom evenata, zaradila je nešto više od 187 tisuća kuna, a agencija P.i.O. za plakatiranje i oglašavanje, iza koje stoji Željko Zima, dobila je 83.778 kuna. Također, za usluge plakatiranja i oglašavanja Europlakatu je plaćeno 87 tisuća kuna, a Zagreb plakatu 71 tisuća kuna.

Zanimljivo je i to da se poznati HDZ-ovac Mate Radeljić, aktualni član Nadzornog odbora HRT-a i zaposlenik HGK, naplatio od svoje stranke. Za pružene usluge dobio je 24,5 tisuća kuna. Stožer Grabar Kitarović platio je najam prostora u Westinu 10.812 kuna, no koliko je točno stajala organizacija cijelog tog događaja, nije navedeno. Iz izvješća je vidljivo da je za vođenje skupa u hotelu Westin, na kojem je Grabar Kitarović predstavila program, Oliveru Mlakaru plaćeno 8.409 kuna.