ZAMUĆENA GRANICA

[VIDEO/FOTO] Selak Raspudić: Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata

05.09.2020 u 12:17

Bionic
Reading

Saborska zastupnica Marija Selak Raspudić iz kluba Mosta na konferenciji za medije govorila je o influencerima i zašto oni trebaju biti tema u Saboru. 'Pandemija je potencirala rad od doma i u tom svjetlu najave izmjene našeg već zastarjelog Zakona o radu i aktualna diskusija o položaju uloge influencera koji ukazuje na potrebu za artikuliranjem i poznavanjem novih oblika rada prisutnih u virtualnom svijetu. Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata i svoj privatni život su prepustili radu, kod njih je zamućena granica između privatnog i javnog života', kazala je Selak Raspudić.

'Njihov je osnovni nedostatak - nedostatak radničkih prava', rekla je Selak Raspudić, prenosi N1.

Dodala je da je u radu od doma najveći problem što radnici ne mogu odvojiti privatno i radno te se referirala na Francusku i zakon o diskonekciji koji to regulira.

'Ovaj zakon se osobito tiče onih koji rade u kreativnoj industriji, svih onih u korporativnom i privatnom sektoru koji moraju biti na raspolaganju šefovima cijelo vrijeme', rekla je Selak Raspudić.

Poručila je da će Most u Saboru otvoriti raspravu o zakonu o diskonekciji.

Mostov Marin Miletić također je govorio o influencerima kao jedan od njih.

'Porezna uprava nije mi znala reći što napraviti kako bi se to reguliralo. Duboko sam razočaran kad sam vidi kako se napadaju mladi ljudi koji su to što jesu, a neki pojedinci iz našeg društva verbalno ih napadaju. Mi stariji bi mladim ljudima trebali pomoći', kazao je Miletić.

'Borit ću se za slobodu hrvatskog građana, a napose mladih ljudi koji su napadnuti bez ikakvog razloga', dodao je.

  • +4
Konferencija za medije o influencerima i zašto oni trebaju biti tema u Saboru Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL

Selak Raspudić se osvrnula i na slučaj influencera koji kupuju followere, a dodala je da se to događa i u vrijeme političkih kampanja.

'Tip kupovine pratitelja je puno opasniji, a često je i slučaj u političkim kampanjama, gdje se na različitim platformama kupuju pratitelji da bi se povećao broj onih koji navodno prate te platforme i da bi se time manipuliralo u političke svrhe', rekla je Selak Raspudić.

  • +3
Marija Selak Raspudić Izvor: Pixsell / Autor: Patrik Macek/PIXSELL