Buzz

Najbolje od interakcije

10.04.2012 u 10:58

Bionic
Reading

Interaktivne YouTube reklame stigle su i do naših krajeva - čudno je da se marketingaši i ranije nisu poslužili ovakvim formatom

Koja će od tri djevojke u šarenim cipelicama otrčati po šalicu mirisne kave? Birajte sami. Tako bi se otprilike mogao sažeti sadržaj prve domaće interaktivne reklame 'Jutro poslije' koja je na marketinškom nebu osvanula krajem ožujka. Reklamu branda ShoeBeDo realizirao je Mrxchela Studio, osmislila agencija Gingernet, a na YouTubeu pogledalo oko devet tisuća korisnika koji su se poigrali s opcijom 'odaberi što će se dogoditi sljedeće'. Pohvalno je što je barem jedan domaći oglašivač odlučio prigrliti taj vrući trend i potrošačima (posebno mlađoj ciljnoj skupini) predstaviti taj svježi i zaigrani pristup promociji proizvoda u kojem zapadnjaci uživaju posljednjih nekoliko godina.

A koji su mogući načini za kreativno iskorištavanje YouTubea u promotivne svrhe te koje su interaktivne reklame naprosto divne za ubijanje vremena nakon blagdanske groznice, pogledajte u nastavku.

Mad Man The Game

Novu sezonu ultrapopularnog Mad Mana popratilo je lansiranje interaktivne YouTube igrice u produkciji Fine Brothersa. Igrica u kojoj odabirom opcija vodite Dona Drapera kroz tri različita zadatka te tako pomažete u spašavanju tvrtke u sjećanje priziva dobre stare Nintendo igrice. Kul i retro.

BooneOakley.com

Iako je ideja o pretvaranju službene internetske stranice u YouTube video bila u najmanju ruku riskantna, isplatila se, jer video američke agencije Boone Oakley proglašen je jednim od najinovativnijih načina samopromocije. Čak i kad saznate sve što treba znati o agenciji i njenom portfelju, nešto vam ne da mira, pa još jednom stisnete play. Pa još jednom… Pa još jednom…

Skittles Touch

Ne trebaju vam tehnološki uber napredne opcije da bi postali dio reklame. Dovoljno je samo staviti prst. Na ekran. Uživajte u suludoj Skittles avanturi!

NSFW. Hunter shoots a bear.

Najpopularniji interaktivnu reklamu do danas je navodno pogledalo oko 50 milijuna korisnika što je učinilo Tipp-Ex najpoznatijim korektorom na čija je prodaja nedugo nakon lansiranja kampanje narasla za 30 posto. Tko dosad nije sudjelovao u razvoju priče s medvjedom i lovcem, evo kratki info: obrišite riječ 'shoots' i upišite što god vam padne napamet. Sve osim prostota.

Peugeot 208 - Let you body drive 
Posljednja u nizu interaktivnih kampanja pažnju je privukla zbog (konačno!) gologuzog muškarca koji pokušava pobjeći od vlastite žene. Odabirom ponuđenih opcija, pomažete mu u bijegu, a, kako poručuju iz kompanije, saznajete i da je novi Peugeot svojevrsna ekstenzija vozačevog tijela, intuitivan i senzualan. Mda.