od 5. do 15. kolovoza

Mijenja se regulacija prometa na dionici između Zapadnog kolodvora Zagreb i Podsused TV, evo kako će vlakovi prometovati

04.08.2021 u 10:27

Bionic
Reading

Desni kolosijek pruge državna granica - Savski Marof - Zagreb GK će zbog remonta biti zatvoren za promet između kolodvora Zagreb Zapadni kolodvor i Podsused TV od 5. kolovoza u 0,30 sati do 15. kolovoza u 23,59 sati, izvijestili su u srijedu iz HŽ Infrastrukture

Popis vlakova koji u tom razdoblju neće voziti na relacijama Zagreb GK - Zaprešić i obratno, Zagreb GK - Savski Marof i obratno, Zagreb GK - Harmica i obratno i Savski Marof - Harmica putnici mogu vidjeti na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture (https://www.hzinfra.hr/project/zagreb-zapadni-kolodvor-podsused-tv/).

Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relacijama Podsused TV - Zagreb Zapadni kolodvor i obratno te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova, navodi se u priopćenju.

Između kolodvora Zagreb Zapadni kolodvor i Podsused TV zatvaranje pruge planirano je sve do završetka radova, a što se očekuje u studenome ove godine. Nakon toga slijede završni radovi na uređenju okoliša, kao i radovi na obnovi kolodvora Zaprešić i Podsused TV, napominju iz HŽ Infrastrukture.

Inače, pružna dionica Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof duga je 17,8 kilometara i nalazi se na koridoru RH1, važnom za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz.

Radovi na obnovi te pruge koji su u tijeku vrijedni su 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke.

Na pružnoj dionici Zaprešić - Savski Marof radovi su završeni te je na toj dionici uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 kilometara na sat (km/h), a stajališta Zaprešić Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Na pružnoj dionici Podsused TV - Zaprešić i na stajalištu Podsused većina je radova završena i preostali su tek završni radovi na uređenju.

Po završetku cjelokupne obnove, a što se očekuje na ljeto 2022., vlakovi će dionicom Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, zaključuju iz HŽ Infrastrukture.