INOVATIVNI INTERNETSKI PROJEKT

Klikom na krvnu grupu na Facebooku postaje se darivatelj krvi

15.06.2011 u 12:30

Bionic
Reading

Dva tjedna uoči jučer obilježenog Svjetskog dana darivatelja krvi, ekipa iz jedne srpske marketinške agencije pokrenula je inovativnu internetsku stranicu krvnagrupa.com, kojoj je cilj u kratko vrijeme motivirati što više dobrovoljnih darivatelja krvi. Svaka krvna grupa na Facebooku je dobila svoju stranicu, a lajkom na stranicu ne postaje se samo fan, nego i potencijalni darivatelj krvi. Neobičnim se projektom i društvena mreža i brzina interneta stavljaju u službu komunikacije s darivateljima krvi u hitnim situacijama, kada nedostaje određenih krvnih grupa

Ekipa iz srpske marketinške agencije Webpro kreirala je stranicu potaknuta sličnim humanim projektom provedenim u Izraelu, ali i brojnim cirkularnim mailovima u kojima se hitno traže darivatelji određene krvne grupe. Cilj projekta je da se preko stranice u kratkom vremenu okupi što više ljudi koji su voljni dati krv kada se pojavi potreba za njihovom krvnom grupom. Da bi čitav postupak bio što jednostavniji, za svaku je krvnu grupu napravljena i posebna stranica na Facebooku te je građanima Srbije koji imaju profil na Facebooku omogućeno da jednim klikom miša na stranicu svoje krvne grupe postanu potencijalni dobrovoljni darivatelji krvi.

Nakon što lajkaju stranicu svoje krvne grupe na Facebooku, darivatelji krvi će dobivati obavijesti kada zalihe krvi njihove krvne grupe budu deficitarne. Pokretači projekta se nadaju da će upravo u takvim situacijama ključnu ulogu odigrati brzina prijenosa informacija donatorima na Facebooku.

Projektom je zasad u regiji obuhvaćena samo Srbija, a da on nije prošao nezapaženo, potvrđuje i podatak da je, prvog dana kada je akcija pokrenuta, stranica krvnagrupa.com imala preko 5000 posjeta. Najviše članova na Facebooku, odnosno potencijalnih darivatelja, trenutno ima krvna grupa 0 +, njih 1449, slijedi krvna grupa A+ sa 1327, dok ih krvna grupa AB+ zasad ima tek troje.