CO-BRANDING DONOSI MILIJUNE

Hajduk rastura marketingom: Znate li koliko su proizvoda brendirali?

02.08.2016 u 16:02

  • +3

Predstavljen 33. po redu co-branding poslovni partner HNK Hajduk

Izvor: Cropix / Autor: Joško Ponoš

Bionic
Reading

Splitski Hajduk i makarska tvrtka Apfel predstavili su novi projekt u sklopu co-brandinga, trideset i treći po redu, u sklopu kojeg je na tržište izbačeno šest novih proizvoda. Sa serijom čaša za ugostiteljstvo i domaćinstvo, brojka artikala službeno brendiranih klupskim grbom - od čije prodaje samom Hajduku pripada precizno određen postotak - narasla je na gotovo šest stotina

Čaše za bijelo i crno vino, dvije verzije pivskih krigli, čaše za sokove i vodu te bićerini za rakiju označeni su obilježjem kluba i naći će se u prodaji u trgovačkim centrima i preko Hajdukovih kanala, kao i u veleprodaji za ugostiteljstvo. Zgodan podatak je da je splitski klub prethodno na tržište pustio i sva moguća pića i sokove koji se u njih mogu točiti: od rakija i vina, preko piva i sokova do negazirane vode.

Projekt co-brandinga, odnosno komercijalnog iskorištavanja klupskih obilježja u suradnji s poslovnim partnerima, u splitskom slučaju polučio je senzacionalne rezultate: klub godišnje uprihodi oko 40 milijuna kuna, odnosno više nego svi ostali klubovi u svim sportovima u Hrvatskoj zajedno. Samo posljednjih mjeseci predstavljene su Hajdukove grickalice, serija proizvoda za bebe, zatim vlažne maramice, čokolade, sunčane naočale, kravate, keramičke pločice ili boja za zidove, uz već poznatu seriju mliječnih proizvoda, japanki, obuće (u suradnji s vukovarskim Borovom) te, dakako, nekoliko linija sportske i svakodnevne odjeće.


Splitski klub prošlog tjedna premašio je za Hrvatsku nevjerojatnu brojku od 40 tisuća članova s plaćenom članarinom, a upravo u utorak brojka prodanih godišnjih pretplata prešla je šest tisuća i tek nekoliko stotina ih nedostaje do apsolutnog rekorda. Upravo u vojsci članova i navijača sponzori i partneri prepoznaju golem potencijal: ovih dana klub je za nove tri godine produljio suradnju s tehničkim partnerom, talijanskim Macronom čiji su predstavnici otkrili kuriozitet da je od dresova nekoliko desetaka europskih klubova u, recimo, Australiji najprodavaniji upravo - Hajdukov.

Seriju klupskih čaša plasirala je tvrtka Apfel u suradnji s proizvođačima iz Italije i Njemačke, a Hajdukov je grb na njima otisnut laserskom tehnikom i otporan je na oštećenja. Od svakog prodanog komada po cijeni od 10 do 25 kuna, 15 posto maloprodajne cijene pripada splitskom klubu.