Buzz

Elektrovintage: Bogatstvo interpretacije naš je pokretač

12.09.2012 u 10:27

Bionic
Reading

EV ne predstavlja nijedan aspekt umjetnosti, ali nalazi smisao u njenim kreacijama, izražavanjima i aktivnostima.

Tako otprilike zvuči opis http://elektrovintage.com/, digitalnog čeda umjetnica i kreativki Zdravke Ivandije i Andree Remetin koje je svjetlo dana ugledalo prije manje od dvije godine. Te dvije talentirane dame koje pažnju privlače prije svega izvrsnim fotografijama u kojima interpretiraju poznate motive iz svijeta mode, filma, glazbe i likovne umjetnosti, otkrivaju nam detalje svog projekta.

Tko stoji iza Elektrovintagea?
Elektrovintage predstavljaju dvije žene koje su ujedno i prijateljice i susjede . Iako različitih zanimanja i iskustava spojio nas je interes prema umjetnosti i modi. Surađujemo sa fotografkinjom Martinom Kenji, filmskom make-up artisticom Laurom Buljan i kostimografkinjom Anom Paulić.

Kako je počela priča o EV-projektu?
Priča je krenula odmah sa snimanjem, kroz zezanciju, na temu naših zajedničkih interesa u umjetnosti i modi. EV je osnovan 2010 g. sa jasnim ciljem da ne isključuje nikakav aspekt kreativnog izražavanja, ne samo kod nas već i kod ljudi sa kojima želimo raditi.

Koji bi bio najkraći opis vašeg bloga?
Prije bismo nazvali to web stranicom na kojoj osim naših radova povremeno predstavljamo nama zanimljive ljude i video zapise.

Koji su vam ciljevi narednih nekoliko godina?
Htjeli bismo i dalje nastaviti raditi fotografije, modu, surađivati sa različitim ljudima , sudjelovati u različitim konceptima i razvijati brand Elektrovintage.

Stranica se od ostalih razlikuje prije svega po izvrsnim fotografijama. Kako izgleda proces od ideje do realizacije?
Ideje su nastale spontano iz ljubavi prema filmovima, slikarstvu, književnosti i ostalim granama umjetnosti. To su prije svega citati koji 'gledateljima' otvaraju polje za drugačije promišljanje viđenog. Bogatstvo interpretacije naš je pokretač. Ono što je bitno jest da mi ne stavljamo samo naglasak na ideju, već na koji način izlažemo tu ideju kroz određeni medij.

Razlikuju li vas vaši pojedinačni ukusi? Što inspirira jednu, a što drugu?
Naravno da se razlikuju . Bilo bi ludo da smo identične. Upravo nas naša različitost inspirira u suradnji. Gledamo na stvari iz dva različita kuta što stvara zanimljivu fuziju i konačni proizvod. Inspiriraju nas zabavni, ekscentrični ljudi kojih ima svuda oko nas i iz različitih vremenskih perioda.

Na blogu imate i rubriku 'ljudi'. Po kojim kriterijima birate lica koja tako promovirate i što biste s time htjeli postići?
Nemamo posebnih kriterija. Stvari su jednostavne. Sve ide na “filing” . gledamo da ono što rade je nama interesantno i inspirativno te da su u svom izražavanju pomalo ekscentrični i originalni. Te sve ljude vidimo u našim budućim projektima na kojima radimo.

Može li vam EV pomoći da izbrendirate vlastiti rad, pomogne vam u nekim drugim, komercijalnim projektima ili ga gledate kao na mediji na kojem kanalizirate vašu kreativnu energiju?
Ne razmišljamo o tome na taj način jer smo u ovom projektu uspjele ujediniti privatno i poslovno. Naravno da razvijamo naš brend u određenom smjeru i estetici i ukoliko se on uklapa u neki vanjski projekt nama je to izazov.

Koliko je teško biti originalan u doba procvata digitalne tehnologije i kako u tom kontekstu biti prepoznatljiv?
Digitalna tehnologija nema veze sa originalnošću. Originalnost u nasem slučaju je odraz nas samih. Digitalna tehnologija je jedna vrsta alata kojom se možeš predstaviti široj publici velikom brzinom. Smatramo da ako je neki projekt dobro razrađen ne bi trebao imati problema sa prepoznatljivošću.