MEDIJSKA MREŽA

Bandićev PR servis kupuje Business.hr

15.04.2009 u 18:40

Bionic
Reading

Konzultantsko-investicijska tvrtka Mreža znanja iz Zagreba danas se i formalno djelatnicima dnevne novine i portala Business.hr predstavila kao novi vlasnik, iako ugovor o kupnji još nije potpisala s dosadašnjim vlasnikom, švedskim Bonnierom

Time je završena višemjesečna trakavica oko imena novog vlasnika lista za čiju kupnju je interes pokazivao vlasnik Novog lista i Diokija Robert Ježić, a špekuliralo se da je u igri i vlasnik NCL Media Grupe Vienna Capital Partners.

Mreža znanja
ispod sebe ima nekoliko tvrtki koje se uglavnom bave poslovnim savjetovanjem, računovodstvom, financijama, marketingom i promocijama, a posjeduje i Medijsku mrežu koja je pokrenula projekt Zagreb.hr, portal za žene She.hr, multimedijski web servis Infopunkt.tv i medijski servis Mape.hr.

Medijska mreža u središte zanimanja šire javnosti došla je nakon što joj je Milan Bandić kao nepoznatoj u medijskom poslovanju dao posao izdavanja 24 broja novine Zagreb.hr, s PDV-om vrijedan oko 15 milijuna kuna. Okolista Zagreb.hr potrošeno je puno tinte, s obzirom da je riječ o tiskovini koja se financira novcem poreznih obveznika, a zapravo služi kao PR servis gradonačelniku i gradskoj upravi. 

Na sastanku sa zaposlenicima Businessa, neslužbeno doznajemo, prisustvovali su: vlasnik sarajevskih dnevnih listova Oslobođenje i San te jedne od najvećih bosanskih kompanija MIMS Group Mujo Selimović, koji je ujedno i zamjenik predsjednika NO Mreže znanja, Tomisalv Radoš iz Mreže znanja i konzultant Damir Čičak koji zaposlen u minhenskom uredu tvrtke A. T. Kearney. On bi, kako se neslužbeno doznaje, trebao biti i novi predsjednik uprave Businessa.

Prvi korak nakon potpisivanja ugovora s Bonnierom bit će, kako je najavljeno, rezanje plaća zaposlenima između 20 i 40 posto, jer trenutni gubitak Businessa iznosi 75 milijuna kuna, a mjesečni troškovi samo za plaće iznose 1,5 milijuna kuna, dok su prihodi oko milijun kuna. Otkaza, kako saznajemo, ne bi trebalo biti, Đurđica Klancir ostaje na mjestu glavne urednice, a cilj je da Business.hr u roku od šest mjeseci postane rentabilna novina.

Unatoč brojnim pokušajima da dođemo do nekog u Mreži znanja telefoni su ostali nijemi.