ULAŽU STOTINE MILIJUNA DOLARA

YouTube napada Netflix i Amazon s 40 novih emisija (i nekim slavnim imenima)

05.05.2017 u 15:22

Bionic
Reading

Program će u sljedećih godinu dana biti bogatiji za više od 40 novih emisija i filmova, a u kojem će sudjelovati i brojne slavne figure

Kevin Hart, Ellen DeGeneres, Katy Perry, The Slow Mo Guys, Demi Lovato, Ludacris samo je dio poznatih imena koja će imati ekskluzivne emisije na YouTubeu. Da stvar bude bolja - sadržaj će biti moguće gledati besplatno, zahvaljujući oglašavanju u filmićima, navodi YouTube na službenom blogu. 

Upravo činjenica da će sadržaj biti besplatan udara na konkurenciju. Jasno, tko želi izbjeći prikaz reklama to može napraviti tako da ipak počne plaćati pretplatu na program YouTube Red. Pored toga, Red donosi i druge prednosti, poput mogućnosti gledanja sadržaja offline i sl.

Prema izvorima poznatim Bloombergu, YouTube će u sljedećih godinu dana trošiti na stotine milijuna dolara kako bi realizirao svoje planove, koji naravno uključuju i privlačenje snažnijih sponzora poput diva Johnson & Johnson. Upravo tu je sponzorstvo i upalo za YouTubeovu emisiju i glazbeno natjecanje Best.Cover.Ever. koje stiže kasnije ove godine.

Surađujemo sa zvijezdama YouTubea i jako poznatim slavnim osobama za koje znamo da će privući gledatelje diljem svijeta, ali i oglašivače

Koliko je stvar ozbiljna sugeriraju i vrtoglavi iznosi koje je YouTube spreman plaćati po satu. Ovaj video servis je s partnerima pričao o cijenama od tri do šest milijuna dolara po satu, što je usporedivo sa sadržajem kojeg radi HBO i Showtime, prenosi Bloomberg. 

Ovakvi potezi YouTubea ne čude pretjerano. Globalni prihodi od online TV i video servisa bi do 2020. godine mogli iznositi više od 42 milijarde dolara, što je dvostruko više nego što je zabilježeno u 2015. prema istraživanju analitičke kuće Digital TV Research.

Pored svega toga, u YouTubeu se spremaju i na kuru pomlađivanja redizajnom u skladu s dizajnerskim jezikom Material Design.

YouTube via Bloomberg