NOVA REKLAMNA KAMPANJA

Windowse je lako koristiti i s četiri i pol godine

11.02.2009 u 10:30

Bionic
Reading

Nastavlja se reklamni niz Microsofta, započet nizom reklama u kojima su glavnu ulogu imali Bill Gates i legendarni komedijaš Jerry Seinfeld. Ovoga puta glavna uloga dodijeljena je malenoj Kylie

'I'm a PC and I'm four and a half', završne su riječi preslatke četverogodišnje Kylie u najnovijoj Microsoftovoj reklami. Ova se od ostalih razlikuje ne samo po činjenici da u kompaniji ciljaju na osjećaje korisnika, nego i po tome što je ovo prva reklama da Microsoft istovremeno promovira Windowse i svoje Windows Live usluge.

Ovaj podatak uopće ne čudi s obzirom na to da je Microsoft nedavno objedinio tim zadužen za razvoj Windowsa s onim zaduženim za razvoj Windows Live aplikacija.

<br/><a href="http://video.msn.com/video.aspx?vid=533e05d2-9f12-4a86-bdda-efd0455fcd36" target="_new" title="Kylie uses Windows Live Photo Gallery">Video: Kylie uses Windows Live Photo Gallery</a>

Bilo kako bilo, usprkos činjenici da nam je reklama odlična, a glavna glumica izuzetno dražesna, ne možemo se oteti dojmu da nam Microsoftov tabor ustvari maže oči.

Ne činjenicom da se dijete od četiri i pol godine zna služiti računalom i internetskim uslugama - vidjeli smo i sposobnije, a mlađe djece od malene Kylie - nego činjenicom da dijete prikopča fotoaparat na računalo koje ga iz prve prepozna i instalira potrebne upravljačke programe, činjenicom da malena Kylie fotografiju koju uploada na online servis jednim klikom dovede do savršenstva te činjenicom da jednako tako jednim klikom fotografiju pošalje porukom e-pošte svojim roditeljima.