HR WEB TJEDNA

WhyCroatia - pozovite turiste da dođu u Hrvatsku

16.04.2009 u 09:47

Bionic
Reading

Puno se govori o spašavanju naše turističke sezone, no službena tijela koja bi se trebala baviti promocijom turizma dosad jednostavno nisu pokazala znanja i mašte za korištenje novih moćnih online medija kao što su Facebook, Twitter i YouTube. Stoga je jedan od pionira novih medija na domaćem netu, Boris Ličina Borja, pokrenuo akciju WhyCroatia, u kojoj svatko može pomoći promociji Hrvatske u svijetu

Ideja iza akcije WhyCroatia jest da posjetitelji sami snime video isječak u trajanju od 30 sekundi do tri minute, u kojem će svojim riječima opisati potencijalnim turistima zašto bi trebali doći u Hrvatsku. Ovakva kampanja zapravo ne košta ništa, a s obzirom da je danas snimanje i distribucija videa krajnje jednostavno (većina prijenosnika ima web kameru, a isječke možete podići na YouTube), svatko može sudjelovati.

Vesela web stranica (detalje o izradi možete pročitati ovdje) sastoji se od video isječaka te filtera kojima možete birati temu koja vas zanima: to može biti jedrenje, partijanje, hrana, Split, Dubrovnik ili bilo što drugo. Kako bi za početak popunili bazu, tvorci stranice preuzeli su sve zanimljive video isječke vezane uz Hrvatsku koje su pronašli na servisima za razmjenu videa, tako da već sada ima dosta toga za pogledati.

Ako želite sudjelovati, sve što trebate učiniti jest snimiti video, podići ga na YouTube te Borji i ekipi poslati link.

Cijeli projekt možete pratiti i na službenoj Facebook stranici te na Twitteru.