INTERNETSKO POSLOVANJE

Web::Industrija 2010

26.04.2010 u 10:29

Bionic
Reading

Moderna vremena, pritisnuta gospodarskom situacijom, ostavljaju današnjem poslovnom čovjeku, poduzetniku ili korporativnom menadžeru malo slobodnog vremena da se bavi internetom, web stranicama i društvenim mrežama (Facebook), a kamoli web poslovanjem ili web dućanom. Naravno, jer internet je gubljenje vremena. Normalni poslovni ljudi se bave konkretnim poslom, a ne internetom koji je za djecu

Prema podacima istraživanja Gemius Audiencea, nešto manje od četvrtine Hrvata koristi internet, a preko 60 posto čine oni od 15 pa sve do 34 godine. Skoro 60 posto tih istih korisnika šest sati mjesečno traži turističke destinacije na webu i želi ih posjetiti, odnosno želi platiti online. Je li turizam gubljenje vremena? Prema istoimenom istraživanju iz kraja 2009, sportske teme zanimaju više od polovice hrvatskih korisnika interneta, kao i kupovina sportskih rekvizita, omiljenih grbova i zastava te ulaznica za utakmice. Još uvijek mislite da je internet gubljenje vremena?

Poslovanje preko interneta ima svoje principe i strategije koje treba usvojiti i primijeniti. Krivi potezi mogu postati skupa igra koja stavlja ključ u bravu vaše tvrtke. Sreća je da kod nas već postoje specijalizirani profesionalci s iskustvom za pojedina područja poslovanja na internetu. Ma koliko mala bili tvrtka, želite li da ona postane dio poslovne elite koja koristi internet u poslovanju, pozivamo vas na jednodnevni sajam (s edukativnim predavanjima) Web::Industrija 2010 koji će se održati 1. lipnja (utorak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru. Na predavanjima će sudjelovati neki od predavača koje je najbolje ocijenila publika na poznatim konferencijama o internetu (Web::Strategija) te drugi profesionalci: Miroslav Varga (nagrađivani stručnjak za internetski marketing), Siniša Gavrilović (nagrađivani stručnjak za SEO), Davor Maričić (stručnjak za e-poslovanje), Krešimir Macan (poznati stručnjak za PR), Damir Podhorski (osječki web poduzetnik), Davor Runje (stručnjak za društvene mreže), Goran Šikić (nagrađivani stručnjak za internetske medije) i drugi. Kao uvodni predavač očekuje se Đuro Njavro (dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa).

Najbolje od svega je to što organizator sajma, tvrtka Marketing odjel, poklanja besplatan ulaz (s obzirom na gospodarsku situaciju) svim malim i srednjim poduzetnicima te menadžerima u korporacijama koji se na vrijeme prijave preko službenih web stranica www.webindustrija.com/2010. Na sajam predavanja Web::Industrija 2010 prijavilo se već stotine posjetitelja iz financijskog, trgovačkog, građevinskog, turističkog i marketinškog sektora te se očekuje sve više i više prijava. Online prijave su obavezne da biste mogli ući na sajam i, pogotovo, slušati predavanja, a broj ulaznica je ograničen.