ŠIRENJE PLATFORME

Twitter kupio Posterous

13.03.2012 u 11:26

Bionic
Reading

Twitter je kupio start-up tvrtku iz San Francisca koja je također počela kao servis za mikrobloging. Cijena i drugi uvjeti prodaje nisu objavljeni

Posterous je platforma za blogove fokusirana na jednostavnost. Poput Tumblra, dizajnirana je tako da vam omogući brzo stvaranje kratkih postova preko sučelja na webu, mobilne aplikacije ili e-pošte.

Pokrenut 2008. godine, Posterous je bio rani konkurent Tumblru, nastojeći pronaći način na koji brže i lakše podijeliti sadržaj online. No popularnost Tumblra je eksplodirala, a Posterousov rast ostao skroman.

Prije dvije godine tvrtka se više okrenula grupama online, a u rujnu prošle - kada je lansirala Spaces - privatnom dijeljenju sadržaja. Nedavno je objavila da ima 15 milijuna korisnika mjesečno.

Usluga Spaces ostat će i dalje dostupna, a korisnici će biti obaviješteni ako dođe do nekih promjena. Oni koji se požele preseliti na neki drugi servis dobit će uskoro upute što im je činiti.

Također, objavljeno je da tim traži nove zaposlenike, a čini se da će na čelu tvrtke ostati njen osnivač i direktor Sachin Agarwal.

Posterous u rujnu prošle godine još nije bio profitabilan, piše CNET, ali je dobro stajao, prema navodima samog Agarwala. Najavljeno je uvođenje plaćenih usluga, no to će vjerojatno morati malo pričekati.