ZADOVOLJENI SURFERI

Trećina korisnika ide na Facebook nakon seksa

13.10.2009 u 12:54

Bionic
Reading

Da je određeni dio korisnika zaluđen, tj. naprosto ovisan o društvenim mrežama, jasno nam je odavno, no opet nas poneki statistički podatak uspije iznenaditi. Upravo takva stvar je s činjenicom da čak 36 posto korisnika nakon seksa odlazi na Twitter ili Facebook

Tvrtka Retrevo bavi se savjetodavnim uslugama vezano uz potrošačku elektroniku te ICT tehnologije. Nedavno je provela anketu među svojim korisnicima, koja se ticala korištenja Facebooka i Twittera. Anketiran je 771 ispitanik, koje su podijelili u dvije kategorije – starije, odnosno mlađe od 35 godina.

Retrevo je dobio izuzetno zanimljive rezultate. Očekivano, Facebookom se više koriste mlađi ispitanici, od kojih čak 27 posto stranicu društvene mreže posjećuju više od 10 puta dnevno.

Mlađa kategorija ispitanika u 36 posto slučajeva koristi Twitter ili Facebook odmah nakon seksa; 40 posto provjerava društvene mreže tijekom vožnje, 64 posto na poslu, a 65 posto tijekom godišnjeg odmora.

Potpune podatke ove zanimljive ankete pogledajte na ovoj adresi.