KRENULA KAMPANJA

Startup STEMI traži 300 tisuća eura za pohod na Ameriku

28.11.2019 u 15:12

Bionic
Reading

Hrvatski startup prikuplja kapital za razvoj i rast novog modela pretplata za korištenje svojeg hexapod robota u školama u SAD-u i svijetu, za razvoj STEAM vještina i znanja učenika

Zagrebačko-riječka tvrtka STEMI predstavila je svoju prvu kampanju na platformi za zajedničko ulaganje Funderbeam SEE.

Cilj kampanje je prikupiti minimalno 300.000 eura, s kojima planiraju skalirati svoj novi model poslovanj temeljen na pretplatama i pristupiti dijelu globalnog tržišta na kojem je više od tri i pol milijuna škola zainteresiranih za razvoj STEAM vještina i znanja svojih učenika.

Model temeljen na pretplatama već je u pilot fazi polučio zanimanje škola u SAD-u, kažu u STEMI-ju, zbog čega su se odlučili na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE.

MREŽA SVIH MREŽA

[FOTOPRIČA] Prije 27 godina Hrvatska je dobila internet. Prisjetimo se zajedno kako je sve počelo

Pogledaj galeriju

STEMI za svog šestonogog paukolikog edukativnog robota u paketu nudi sav potreban hardver, softver i nastavne materijale za profesore i učenike, trening nastavnog kadra i podršku. Tvrtka je izrasla temeljem studentskog projekta Luke Fućeka, Vlatka Klabučara, Antuna Vukičevića i Josipa Vukičevića.

Robota se koristi za stjecanje praktičnih vještina potrebnih za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom. Učenici također razvijaju i kreativnost, kritičko razmišljanje, rad u timovima, komunikaciju i cjeloživotno učenje.

Nakon predstavljanja prototipa na sajmu Consumer Electronics Show u Las Vegasu (SAD), odlučili su se krajem 2017. koncentrirati na daljnji hardverski i softverski razvoj robota i snižavanje troškova njegove proizvodnje za 60 posto, što je omogućilo masovnu proizvodnju i uspostavu lanca dobave.

Već je spremno 150 tisuća eura

Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI robota i ekstenzivnog elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama.

'STEMI je još jedna hrvatska priča o viziji i inovaciji u obrazovanju koju smo odlučili svesrdno podržati. Poslovni model koji su uspostavili, kao i društvena korist koju će proizvesti kroz buduću komercijalizaciju, toliko su drugačiji od investicijskih priča koje u proteklo vrijeme dolaze iz Hrvatske, da iznimno vjerujemo u njihov uspjeh', rekao je Ante Magzan, vodeći ulagač u STEMI prilikom predstavljanja kampanje.

Pri pokretanju kampanje investitori u STEMI već su indicirali iznos od 150.000 eura. U tvrtku mogu investirati fizičke ili pravne osobe. Minimalni iznos ulaganja je 100 eura. Više o kampanji možete doznati ovdje.

Hrvatski su startupi i mala i srednja poduzeća na platformi Funderbeam SEE, u suvlasništvu Zagrebačke burze, dosad prikupili ukupno više od pet milijuna eura.

Solinski proizvođač pametnih klupa Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu kroz dvije kampanje preko dva milijuna eura. Slijede ga Pivovara Medvedgrad, Fresh Island Festival, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio.