PREMA INTELOVOM ISTRAŽIVANJU

Prijenosnici moraju na kuru mršavljenja - preteški su

31.07.2014 u 15:29

Bionic
Reading

Težina prijenosnika morala bi se gotovo prepoloviti radi jednostavnijeg prenošenja i veće mobilnosti. Iako se pripadnici oba spola većinom drže klasičnih torbi za prijenosnike, među muškarcima su omiljene i naprtnjače, a žene su uvelike sklone nošenju prijenosnika u modno oblikovanim torbama za prijenosnike, izvještava Intel u novom istraživanju napravljenom u Hrvatskoj i Sloveniji

Nedavno istraživanje o upotrebi i odabiru prijenosnih računala u Hrvatskoj i Sloveniji, provedeno za tvrtku Intel, pokazalo je da bi se težina prijenosnika morala gotovo prepoloviti da bi prijenosnici odgovarali željama i potrebama korisnika te da bi ih se moglo jednostavnije prenositi. Taj kriterij ispunjavaju uređaji ultrabook i nova kategorija hibridnih prijenosnika. Približno tri četvrtine kupaca smatra da je važno da prijenosno računalo mogu jednostavno nositi sa sobom od kuće na posao, ponijeti ga na putovanje i koristiti prednosti mobilnosti. U Hrvatskoj i Sloveniji u Intelovom istraživanju o upotrebi i odabiru prijenosnih računala sudjelovalo je 1011 ispitanika u dobi od 20 do 40 godina, od čega 245 žena i 266 muškaraca u Hrvatskoj te 265 žena i 235 muškaraca u Sloveniji.

Težina prijenosnika morala bi se prepoloviti

Intelovo istraživanje je pokazalo da 50 posto ispitanika u obje zemlje želi prijenosnik lakši od 1,5 kilograma. S obzirom na trenutnu prosječnu težinu prijenosnih računala, tj. 2,5 kilograma, to znači da bi se ona morala gotovo prepoloviti. Među ispitanicima koji žele lakši prijenosnik ima i otprilike 13 posto onih koji žele prijenosnik lakši od kilograma. Lakše prijenosnike posebno žele žene jer je za 62 posto Hrvatica idealna težina prijenosnika najviše 1,5 kilogram, a u Slovenki je taj postotak nešto niži te iznosi 53 posto.


'50 posto ispitanika u Hrvatskoj i Sloveniji smatra da je idealna težina prijenosnika najviše 1,5 kilograma. S obzirom na to da današnji prijenosnici u prosjeku teže oko 2,5 kilograma, sadašnja težina morala bi se gotovo prepoloviti. Muškarci u usporedbi sa ženama nisu tako osjetljivi te su spremni oprostiti nekoliko grama, ali ih ipak još otprilike 40 posto želi prijenosnik lakši od 1,5 kilograma. Taj kriterij ispunjavaju uređaji ultrabook i nova kategorija hibridnih prijenosnika', izjavio je Pavel Svoboda, Intelov predstavnik za odnose s javnošću u srednjoj i istočnoj Europi.

Mobilnost je u svakom slučaju važna

Za 77 posto ispitanih Hrvata i 72 posto Slovenaca važno je da prijenosno računalo mogu jednostavno nositi sa sobom od kuće na posao, ponijeti ga na putovanje i koristiti prednosti mobilnosti prijenosnika. Istraživanje je pokazalo da je mobilnost u svakom slučaju važna jer otprilike 64 posto Slovenaca i 54 posto Hrvata koji koriste prijenosno računalo na radnom mjestu želi imati samo jedno prijenosno računalo koje bi koristili na poslu i kod kuće. Među njima je u obje zemlje otprilike 50 posto onih koji bi rado jedan dan u tjednu radili od kuće, ako bi im poslodavac to omogućio i ako ne bi trebali nositi masivna prijenosna računala.


Muškarci su za klasiku, žene više zanima moda

S obzirom na prenosivost u obje zemlje i jedan i drugi spol i dalje se drže klasičnog načina nošenja, kao što je torba za prijenosno računalo. U Hrvatskoj je preferenca nošenja u torbi za prijenosno računalo viša nego u Sloveniji (62% u odnosu na 49%), a otprilike 20 posto ispitanika u obje zemlje zadovoljno je naprtnjačom. To se odnosi u prvom redu na muškarce u obje zemlje (25% muškaraca u Hrvatskoj i 30% njih u Sloveniji), a žene iz dviju ispitanih zemalja nisu baš sklone nošenju u naprtnjači (12%). Velik broj žena svjesno je svoje ženstvenosti, što se odražava i u njihovoj naklonjenosti nošenju prijenosnika u modno oblikovanim torbama. U Hrvatskoj bi modnu torbu odabralo 29 posto žena, a u Sloveniji 35 posto.

Podaci o istraživanju

Istraživanje o upotrebi i odabiru prijenosnih računala naručila je tvrtka Intel. U njoj je sudjelovalo 1011 ispitanika iz Hrvatske i Slovenije u dobi od 20 do 40 godina, od čega 245 žena i 266 muškaraca u Hrvatskoj te 265 žena i 235 muškaraca u Sloveniji. Istraživanje je za tvrtku Intel na temelju metode CAWI u svibnji i lipnju provela tvrtka za istraživanje tržišta Aragon.