OČAJNI VLASNIK

Preko YouTubea moli da mu ne mokre pred dućanom

31.12.2008 u 11:15

Bionic
Reading

U nemoći da učini bilo što drugo, vlasnik jednog dućana na Aljasci, smještenog pored popularnog okupljališta mladih, odlučio se za pomoć okrenuti online servisu YouTube

Da se popularni online video servis YouTube koristi u raznorazne osobne ili profesionalne svrhe, znamo već poodavno, no stvarno nikada nismo našli na njegovu primjenu u borbi protiv uriniranja i povraćanja pred vratima dućana.

Richard Zeigler vlasnik je dućana smještenog u Četvrtoj aveniji u centru aljaškog grada Anchorage, tik pokraj Avenue Bara, lokala u posljednje vrijeme izuzetno popularnog među mladima. Gotovo svake večeri, u sitne sate, alkoholizirani posjetitelji bara odlučuju se olakšati pred vratima dućana sirotog Zeiglera.


U svojoj nemoći da išta učini, Richard Zeigler objavio je na YouTubeu cijelu seriju videosnimaka sigurnosne kamere u kojima brojni posjetitelji bara Avenue uriniraju pred njegovim vratima.

Nismo baš sigurni koliko će ovaj potez Richarda Zeiglera biti uspješan, no sasvim sigurno je to da je pronašao jednu novu primjenu servisa YouTube kako za izražavanje svog nezadovoljstva, tako i za promociju vlastitoga lokala.