IGRANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Pet Society prodaje 90 milijuna virtualnih predmeta dnevno

08.12.2010 u 14:29

Bionic
Reading

Igrači Electronic Artsove igre Pet Society dnevno kupuju više od 90 milijuna virtualnih predmeta za igru što znači godišnju prodaju od 32,85 milijardi virtualnih dobara

Electronic Arts dobro je znao što radi kada je prošle godine izdvojio 400 milijuna dolara za kupnju igre Pet Society. Tada su željeli ući na tržište relativno jednostavnih igara na društvenim mrežama koje je počelo ostvarivati goleme prihode. Danas igru Pet Society igra 20 milijuna igrača što je dvostruko više od broja igrača popularnog World of Warcrafta.

Igrači dnevno kupuju više od 90 milijuna virtualnih predmeta za igru što je doista vrlo impresivna brojka. Cijene predmeta u igri niske su, najčešće su manje od jednog američkog dolara, ali volumen prodaje koji iznosi 32,85 milijardi predmeta godišnje nesumnjivo donosi ogromnu zaradu. Sebastien de Galleux, suosnivač studija Playfish koji je izradio igru, kaže da njihova virtualna trgovina prodaje više predmeta nego eBay.