širenje u europi

Kupi sada, plati kasnije: Regionalni startup Leanpay nakon otvaranja hrvatskog tržišta osigurao investiciju od 3 milijuna eura

15.11.2021 u 12:18

Bionic
Reading

Regionalni fintech startup Leanpay, koji je ove godine započeo širenje i na hrvatskom tržištu, osigurao je investiciju od 3 milijuna eura koju će iskoristiti za ubrzanje rasta na postojećim tržištima i za nastavak širenja u srednjoj i istočnoj Europi

Financiranje serije A predvodi investicijska tvrtka Lead Ventures, koja upravlja sredstvima regionalnih kompanija poput mađarske energetske kompanije MOL i Eximbanke, a investiciji se pridružio i fond South Central Ventures koji je vrlo aktivan u regiji i u Hrvatskoj.

Kako kažu iz kompanije, Leanpay korisnicima omogućava jednostavnu i transparentnu kupovinu pomoću plaćanja na rate u online i fizičkim prodajnim mjestima. Leanpay u Hrvatsku dolazi s velikim planovima ohrabren uspjehom u Sloveniji i upravo pregovara za početak usluge s 15-ak vodećih web-shopova u Hrvatskoj. Leanpay se u Sloveniji u nešto manje od dvije godine povezao s više od 400 trgovaca i nekoliko desetaka tisuća korisnika. Startup je prije ove runde financiranja prikupio 1,8 milijuna eura investicija od poznatih financijskih investitora.

Leanpay se bazira na principu „Kupi sada, plati kasnije” (BNPL), a otplata je raspoređena na razdoblje duže od razdoblja tradicionalnih zajmova.

Startup su pokrenuli Miša Živić i Dušan Nešovski 2016. godine, a ideju su počeli graditi tijekom studija na Sveučilištu Oxford. 'U usporedbi s drugim BNPL pružateljima usluga, Leanpay se fokusira na velike kupnje u segmentu potrošačke elektronike, namještaja i sportske opreme i to na području srednje i istočne Europe, koje je gotovo nedirnuto od strane globalnih igrača', pojasnio je Miša Živić, izvršni direktor i suosnivač Leanpaya.

Zahvaljujući snažnom zamahu e-trgovine, startup je u prvoj polovici 2021. ostvario tri puta veći promet u odnosu na prethodnu godinu, čime su privukli pažnju investicijskih ulagača.

'Postoji izniman potencijal rasta BNPL-a, a njegova regionalna ekspanzija također može uvelike utjecati na ponašanje online potrošača. Model rizika tvrtke koji se samostalno razvio, koji se može dodatno podučiti kroz strojno učenje na temelju stečenog iskustva i informacija, također se prilagođava i upravlja jedinstvenošću lokalnih tržišta“', poručio je Ábel Galácz, izvršni direktor Lead Venturesa koji je u ovoj rundi financiranja u Leanpay investirao 2,5 milijuna eura.

'Leanpay je napravio fantastičan napredak posljednjih mjeseci i uvjereni smo da ova transakcija može dodatno ubrzati izvanrednu izvedbu. Gotovo trostruko povećanje prihoda i povjerenja od gotovo 400 online web shopova potaknuli su nas da i dalje podržavamo tim u postizanju zajedničkih ciljeva', izjavio je Jure Mikuz, Managing Partner u South Central Ventures koji je i prije ove runde financiranja investicijski podržao Leanpay.