SVE ZA MLADE

Instagram se posipa pepelom: Uskoro uvode novu opciju koja će tinejdžere 'spasiti' od štetnog sadržaja

12.10.2021 u 13:02

Bionic
Reading

Facebookov potpredsjednik globalnog poslovanja Nick Clegg službeno je najavio uvođenje 'pauze' i 'metoda udaljavanja' koje će mlade gurnuti dalje od, citiramo, štetnih sadržaja

Instagram će uskoro uvesti nekoliko mjera koje će tinejdžere odmaknuti od štetnog sadržaja te ih potaknuti da 'uzmu pauzu' od platforme, rekao je predsjednik globalnog poslovanja Facebooka, Nick Clegg. Clegg je na CNN-ovom State of the Union najavio nove značajke manje od tjedan dana nakon što je zviždačica Frances Haugen pred Kongresom svjedočila o internoj istrazi koja je dokazala da Instagram ima negativan utjecaj na mentalno zdravlje mladih.

'Uvest ćemo nešto što će možda napraviti veliku razliku - sustav koji će prepoznati tinejdžere kad gledaju isti sadržaj više puta u kratkom vremenu, kao i u sadržaj koji nije dobar za njih. U tom ćemo ih slučaju pokušati razdvojiti od njega' rekao je Clegg. Također je dodao da pored pauziranja pripreme nove platforme Instagram Kids, Facebook roditeljima želi dati opcionalne alate za nadgledanje tinejdžera. Facebook će također u Instagram uvesti značajku 'uzmi pauzu' koja će tinejdžerima predložiti mali odmor od korištenja Instagrama.

Premda ne zvuče kao loša ideja, nove značajke još nisu ušle ni u stadij testiranja, izvještava Verge.

CNN-ova voditeljica Dana Bash pitala je Clegga je li Facebookov algoritam pojačavao ili širio glasine i poticaje za pobunu prije nereda u Washingtonu početkom godine, a Facebookov potpredsjednik odgovorio je da ne može odgovoriti sa sigurnošću. Ono što je potvrdio je da se Facebookovi algoritmi trebaju uzeti u obzir i regulirati kako bi ljudi mogli razlikovati ono što Facebookovi sustavi kažu od onog što se zbilja dogodilo'.

Facebook je, podsjećamo, pod vrlo oštrim kritikama tijekom zadnjih par tjedana, pogotovo nakon objave Wall Street Journala u kojoj Haugen priča o internim dokumentima kompanije. Bivša produkt menadžerica svjedočila je pred Kongresom vezano uz interno istraživanje te naglasila da je nelogično što kompaniju koja zavisi o oglašivačima gura sadržaj koji ljude razbješnjuje kako bi na njemu zaradila.