NAJOMRAŽENIJE IGRE STEAMA

Gore ne može: Ove su igre najviše razočarale fanove

30.05.2017 u 13:03

Bionic
Reading

Postoje igre koje zbog nekog razloga nisu uspjele, a postoje i one koje su toliko razočarale fanove da su dobile nezapamćenu količinu loših ocjena

Za početak valja objasniti kako ocjenjivanje na popularnoj stranici Steam uopće funkcionira. Riječ je o sustavu koji se u cijelosti oslanja na korisnike dućana. On bilježi ocjenu svakog artikla u dućanu te posjetitelju stranice te igre omogućuje da pročita prosjek, kao i recenzije koje je zajednica ocijenila kao najrelevantnije. Drugim riječima, sustav ocjenjivanja na popularnoj stranici daleko je od objektivnog. Radi se o zanimljivoj kombinaciji tekovine vremena, kulture zajednice i okolnosti koje su tim igrama dale svojevrstan predznak koji često nije imao veze s konkretnim sadržajem.

Kopanje po dnu dna zapravo nije pronalaženje najgorih igara, već igara koje su najviše od svih ostalih razljutile brojne posjetitelje Steama.

GASP (19 posto pozitivnih recenzija)

O čemu se radi: Gasp je igra u kojoj preuzimate ulogu astronauta koji mora doći do šatla hodajući površinom ogoljenog planeta.

Primjer recenzije: 'Apsolutno užasno. Proveo sam skoro sat vremena hodajući usporeno naprijed, a bez ikakve prijetnje osim ponekog kamena sve dok nisam došao do nečeg što izgleda kao iPod (i što ne radi apsolutno ništa), nakon čega mi je nevidljivi zid blokirao dolazak do drugih signala. NE GUBITE VRIJEME NA OVU IGRU.'

Zašto ljudi mrze Gasp: Riječ je o igri koja je napravljena kao najava za drugu igru i čiji gameplay zapravo ne nudi ništa osim bugova i frustracije. Hodanje površinom planeta i izbjegavanje kamenja definitivno nije ono što su gejmeri očekivali. Čak ni činjenica da je igra potpuno besplatna nije doprinijela ocjeni koja trenutno slovi za jednu od najlošijih na Steamu.

Foršpan za GASP Izvor: Društvene mreže / Autor: Dark Day Interactive

Sacred 3 (19 posto pozitivnih recenzija)

O čemu se radi: Sacred 3 je kooperativni akcijski naslov za do četiri igrača smješten u fantastični svijet pun sočnih neprijatelja. Drugim riječima - ovo je Gauntlet koji izgleda kao Sacred.

Primjer recenzije: 'Ok, ljudi, zbilja ne želim pisati loše recenzije, no ova igra jednostavno nema ništa što je Sacred činilo dobrim svih ovih godina. Questovi, sloboda i raznolikost koje smo zavoljeni potpuno su nestali, a zamijenila ih je arkadna igra s lošim animacijama i sramotnim gameplayem.'

Zašto ljudi mrze Sacred 3: Ovo je tipični primjer igre koja nije loša sama po sebi. Sacred 3 nije najružnija, a ni najljepša igra u svemiru, no uspjela je razbjesniti fanove. Sacred 1 i Sacred 2 nisu bili poznati po nenadmašnom gameplayu ili majstorskoj priči, no imali su šarm Diabla kombiniran s ogromnim otvorenim svijetom punom opcija i avanture. Ono što su igrači dobili trećim Sacredom je sasvim drukčija igra koja samo u teoriji povlači paralele sa svojim epskim prethodnicima. Sacred 3 je akcijska razbijačina koja je prije svega sasvim drugi žanr od akcijskog RPG-a, nečeg što su fanovi čekali godinama samo da bi na kraju ostali gorko razočarani.

Foršpan za Sacred 3 Izvor: Društvene mreže / Autor: sacredworldofficial

Command and Conquer 4: Tiberium Twilight (18 posto pozitivnih recenzija)

O čemu se radi: Riječ je o 'ponovno osmišljenom' Command and Conqueru koji poznatu strategiju u pravom vremenu kombinira s nizom 'inovacija' i 'opcija' koje, realno, nitko živ nije tražio.

Primjer recenzije: 'Igranje skirmish moda samo za nabijanje levela ili otključavanje jedinica jedne od fakcija? Kompletan manjak gradnje baze? Malo ili ništa sakupljanja resursa? Užasna kampanja? Moram se logirati i imati stalno upaljen internet da bih igrao igru? Sa sigurnošću mogu reći da sam downloadao malware koji mi je pružio više zadovoljstva od ovog.'

Zašto ljudi mrze Command and Conquer 4: Tiberum Twilight: Zato što se, kao i kod Sacreda, radi o igri koja je razočarala svoje fanove. Igrači su očekivali strategiju u pravom vremenu, a dobili su pojednostavljenu igru koja među ostalim traži da ste stalno spojeni na internet. Zanimljiva stvar je da postoje ljudi koji su ovu igru s radošću prihvatili upravo zato što su ju prestali gledati kao 'još jedan nastavak Command and Conquera'.

Command & Conquer 4 Izvor: Društvene mreže / Autor: Command and Conquer

Day One: Garry’s Incident (18 posto pozitivnih recenzija)

O čemu se radi: Riječ je o igri istraživanja i preživljavanja u džungli u kojoj je glavni lik, usput, alkoholičar.

Primjer recenzije: 'Znate one igre koje su toliko loše da su dobre? Ovo nije jedna od tih igara.'

Zašto ljudi mrze Day One: Garry's Incident: Riječ je o strahovito bugovitoj i loše produciranoj igri koja nije dovršena, u kojoj komande kasne, sve je krcato bugovima i u konačnici ostavlja vrlo gorak okus u ustima. Razlog zbog kojeg je zapravo zaradila velik broj recenzija je jednostavno inercija. Netko je negdje napisao kako se radi o jednostavno užasno odrađenoj igri, a morbidna znatiželja ostatka zajednice odradila je posao.

Day One Garry's Incident Izvor: Društvene mreže / Autor: Wild Games Studio

Flatout 3: Chaos and Destruction (11 posto pozitivnih recenzija)

O čemu se radi: Treći nastavak kultnog trkaćeg serijala igračima još jednom daje priliku za utrkivanje i spektakularno razbijanje velikog broja automobila.

Primjer recenzije: 'Ova igra je apsolutno užasna. Ne preporučujem ju nikome. Fizika u igri odrađena je katastrofalno. Sudaranje ne pruža zadovoljstvo kao što bi trebalo i, iskreno, grafika je jednostavno ružna. Čak i prvi Flatout iz 2004. izgleda ljepše od ovoga.'

Zašto ljudi mrze Flatout 3: Chaos and Destruction: Razlog je vrlo, vrlo jednostavan. Riječ je naime o igri koju je preuzeo drugi studio, što znači da i u ovom primjeru imamo ocjenu koju je formirala razjarena gomila. Flatout 3 je loša igra sama po sebi, no nipošto ne zaslužuje toliko nisku ocjenu. Nažalost, autori koji su ju radili odlučili su ju nazvati ovako kako su ju nazvali, a rezultat je horda vrlo negativnih recenzija koje su pisali ljudi koji su original i nastavak uvrstili među kultne klasike.

Foršpan za ozloglašeni Flatout 3 Izvor: Društvene mreže / Autor: Strategy First