ZARADA NA MOBITELIMA

Facebook ubacuje oglase na news feed

08.08.2012 u 15:24

Bionic
Reading

Facebook se sprema dozvoliti programerima aplikacija oglašavanje njihovih proizvoda na news feedovima korisnika prijenosnih uređaja

Po modelu nalik Googleovom, tvrtka namjerava naplaćivati naknadu svaki put kad korisnici kliknu na oglas kako bi preuzeli softver s lokacije izvan najveće društvene mreže svijeta.

Oglasi će se tijekom testiranja pojaviti na ograničenom broju korisničkih news feedova. Kliknete li ih, bit ćete preusmjereni na odgovarajuću trgovinu.

Potez ne iznenađuje. Mark Zuckerberg i društvo već su više puta upozoravali kako će financijsko zdravlje kompanije biti dovedeno u pitanje ne pronađu li načina kako ostvariti prihode i zaradu na korisnicima mobilnih uređaja. Od uvrštavanja na burzu vrijednost njenih dionica gotovo se prepolovila.

Pozvali su programere da se prijave za beta testiranje, tijekom kojeg će moći odabrati hoće li raditi aplikacije za iOS ili Android, a korisnike se može ciljati oglasima temeljem drugih aplikacija koje su preuzeli u sklopu Facebooka.

Krajem lipnja 543 milijuna aktivnih korisnika Facebooka pristupalo mu je putem mobitela ili tableta. Procjenjuje se kako su aktivniji i češće na društvenoj mreži od ostalih korisnika.

Kako bi došao do njihovog novca, Facebook je dosad eksperimentirao s više različitih formata, poput 'Pages You May Like' te 'Sponsored Stories' za mobilne aplikacije. Potonja je tek nedavno predstavljena, no već donosi oko pola milijuna dolara prihoda (oko 2,8 milijuna kuna) dnevno, piše BBC

Uz to, Facebook nastoji vratiti bar dio značajnog internetskog prometa kojeg preusmjerava prema Appleovu App Storeu i Google Playu.